Wat is de prijs die eerlijk is? Een fooitje dus voor de moeite en de lol.....niks meer dan dat...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eke1 schreef:Russel, als je hier reageert, zou ik het enorm op prijs stellen als je in ieder geval de moeite neemt om de starterpost even goed te lezen en dan gewoon lekker ontopic blijft. De hele zin-onzin kwestie over readings staat in dit topic niet ter discussie. Je gaat op geen enkele manier in op de gestelde vragen en je post draagt hier in dit topic dan ook niets bij.
Tx!
Wendy schreef:En dan vind jij dat dat niet ter zake doet?
Citaat:- wat vinden andere afnemers een redelijke vergoeding, waar is dit op gebasseerd, en wat verwacht je van de reader/reading?
marleen_usar schreef:Nee ik lees niet alleen een foto maar pak ook het probleem aan, bv kreupel zijn of koliek. En dat krijg ik in een dag niet weg.
Russel schreef:Ik ben opgevoed met de illusie dat als je dan iets van een gave hebt, dus met energie kan en mag werken dat dat iets is wat nimmer commercieel geruikt mag worden....en wellicht bestaan die mensen wel, maar die leven van giften, niet van vaste prijslijsten en stoelafschrijvingen, maar die zijn schaars en die hoef je niet te vragen of je paard zijn stal wel leuk vind en baasje wel ok is....met dergelijke vragen hoef je helemaal niet te komen.
Daar is het werken met energie een totaal andere dimensie en vraagstukken...
Ik heb zo iemand gekend, leeft helaas niet meer, die leefde van een AOWuitkering, wilde geen geld, want geld mocht niet, een plantje, een zeepje, een doos bonbons, dat maakte haar gelukkig, maar meer als je haar vertelde dat het uit was gekomen en dat het je beterder ging....maar zij was geen reader, zij keek voor je in de kaart en vertelde wat ze kon en mocht vertellen....je mocht vragen, maar alleen als ze het aan elkaar kon breien kreeg je inzicht...zij was verbluffend, maar zij "geneest geen kreupelheid op afstand" als k dat haar zou vertellen, barstte ze vast in lachen uit en riep " dat kan niet" ....
russel schreef:Vind jij dat negatieve gespui?? Vreemd dat je het dan toch met mij eens bent...
Maar ik denk dat je liever oneliners verwacht ipv onderbouwing in de tegens ....en allerlei argumenten om toch maar te kunnen verkopen dat readings duur betaald behoren te zijn...want dat is positief.
Heb mijn punt gemaakt, bokkers kunnen nadenken over readingssite bokt, want praktisch elke week is er wel zo een topic en nog nooit, nimmer nooit is er iemand in de verafgoding herrezen door paardenminnend land. Wat ik precair vind is dat readers zo handig gebruik maken van de ellende en verdriet van mensen.
Want er is geen een reader die mij ooit een pb geehft gestuurd. ."Goh Russel krijg door dat je paard kanker heeft, iki zal hem voor je behandelen, heeft je al zoveel gekost en zoveel slapeloze nachten, komt goed hoor, hij is nu in goede handen.....NOU echt niet! Dan doe je goed werk en guess what? Ik zal zo iemand gepast belonen!
gohya schreef:Ik begrijp Russel wel,als je met bedriegers te maken krijgt,ben je alle vertrouwen in de readers kwijt.