3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 23:43

vuurneon schreef:
Focussed schreef:
Dit is ook hoe ik het heb gedaan Ruga.

Plus wat eigen ervaring erbij gezet met Fjorden (het eten, koppigheid etc)

+:)+ ik kon het eruit halen inderdaad :')

Maar goed gedaan :j een believer zou opslag overtuigd zijn van je talent :D

(Prachtig ook hoe alle stukken tekst kunnen slaan op ontiegelijk veel paarden := en dat het toch nog wordt gezien als 'specifiek' )

Maar dat is het ook. Je wil graag dat het klopt, je wil graag dat het op jouw paard slaat. En dat realiseer ik me ook als ik terug kijk, dat Vjesta zichzelf altijd met haar linkerkant tegen de stal aan drukte herinnerde ik me weer toen er geschreven werd dat het aan het zadel lag.

Maar goed, ik vind t nogsteeds leuk, dit kwam voort uit een topic met enorm veel sceptici, en ik wist ook ergens wel dat mensen haar gewoon op zouden zoeken op bokt...

Ik ga morgen gewoon lekker m'n roze aura'tje knuffelen, en genieten van m'n heerlijke paard!

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:43

Mag ik iets heel doms vragen? :$ Hoeveel is er via je posts na te lezen op bokt, op je FB of weet ik veel wat? :P

Eke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:44

Het is een Fjord! Ik kan je ook een reading geven, en zelfs zonder foto en zonder achtergrondinfo op te zoeken. Komtiedan he?

Jouw paardje heeft honger. Altijd. Ja echt.
Het is een werker, maar wel een met een eigen willetje.
Vechten met deze is verliezen.
Als je bij dit paardje het vertrouwen weet te winnen, gaat het voor jou door het vuur.
Ik zie een bokkig verleden met een flinke nuk hier een daar, maar het gaat beter.
Dit is een echte karakterkop, en watjes worden dan ook al snel in het ootje genomen.
En ten slotte: jouw paardje heeft honger!

Het is een Fjord! Altijd beginnen met honger. _O-
Laatst bijgewerkt door Eke1 op 13-11-12 23:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Genoeg Serendip :')

LukieBradley

zal ik er morgen eens eentje opgooien hiero van een helemaal totaal onbekende voor heel bokt?
1 van mijn ponys die ik ook doe.
Wil wel eens weten wat daarvan klopt

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:45

Heel intressant!
Ik ben heel erg benieuwd wat anderen over mijn pony kunnen vinden.
Is er iemand van bovenstaande 'readers' die dit trucje bij mijn pony kunnen?

Er is niks op bokt of internet over hem te vinden dus kom maar op!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:46

Je onthoudt inderdaad wat klopt of zorgt dat het enigszins klopt met je beeld; 'zit in de buurt!'. Derek oglivie gaat ook vlot door als iets niet klopt en aan het eind van de show blijft alleen dat gedeelte bij dat 'klopte' cq passend is gemaakt in het hoofd. Terwijl hij dan ook honderden dingen hebben geroepen die nergens betrekking op hadden. Wij mensen willen graag voor de gek worden gehouden :j daarom zijn goochelshows nog steeds zo boeiend :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 23:46

Serendip90 schreef:
Mag ik iets heel doms vragen? :$ Hoeveel is er via je posts na te lezen op bokt, op je FB of weet ik veel wat? :P

Op FB helemaal niets, maar 2 van de 3 readers hebben al toegegeven dat ze haar gewoon op bokt opgezocht hebben ;).

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:46

Vjestagirl schreef:
Ik ga morgen gewoon lekker m'n roze aura'tje knuffelen, en genieten van m'n heerlijke paard!

De samenvatting uit je boktgeschiedenis blijft ook gewoon een mooi verhaal.. Geef ze maar een knuffel door (een echte dan, geen telepatische) :D

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:48

Ik ben zo te lezen de enige maar ik heb niks terug gezocht in de berichten geschiedenis ,beetje flauw dat jullie dat wel hebben gedaan :+

Wil niet zegge dat mijn beschrijving niet op alle paarden kan slaan maar heb het allicht wel serieus geprobeerd.

Eke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:50

miss_nadine schreef:
maar heb het allicht wel serieus geprobeerd.

en dat siert je :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 23:50

miss_nadine schreef:
Ik ben zo te lezen de enige maar ik heb niks terug gezocht in de berichten geschiedenis ,beetje flauw dat jullie dat wel hebben gedaan :+

Wil niet zegge dat mijn beschrijving niet op alle paarden kan slaan maar heb het allicht wel serieus geprobeerd.

Viel te verwachten toch, dat mensen dat zouden doen?

Als je echt niets terug gezocht hebt vind ik dat je een prachtige omschrijving hebt gemaakt van mijn paard :). Ik ben er hoe dan ook blij mee :).

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:51

Haha dat maakt het ook zo "makkelijk" (en sorry dat ik zo kritisch ben Miss_Nadine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:52

Ik wil anders wel eens een foto van 1 van mijn paarden plaatsen zonder enige info of naam hoor :) Mogen ze ook fijn testje doen wie wat en waar :)
Hier op bokt heb ik immers nog geen foto's van hen dacht ik.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:53

miss_nadine schreef:

Wel, het onderdeel 'goed naar de foto kijken, wat zie je? wat vertelt dat paard?' heb ik ook echt serieus gedaan..
De rest is zoals gezegd een combinatie van info zoeken en opstelschrijven ;)

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:54

Ik ben ook wel heel benieuwd nu eigenlijk ja... Vooral omdat mijn verhalen slaan op of de mijne of mijn verzorgpaard, die ik ook "mijn paard" noem :')

Mistral_Bink

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:58

Ik heb ook foto's van paarden die IK goed ken, en die zeker nog nooit op Bokt zijn verschenen, als ik die van mijzelf op Bokt zet dan kan iedereen die reading wel doen!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:59

Ik lig helemaal in een deuk :') :')

'Heb je ergens pijn?'
'Momenteel niet'

Wtf :')

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:00

Varekaj schreef:
Ik wil anders wel eens een foto van 1 van mijn paarden plaatsen zonder enige info of naam hoor :) Mogen ze ook fijn testje doen wie wat en waar :)
Hier op bokt heb ik immers nog geen foto's van hen dacht ik.

Vooraf, ik ben geen kandidaat meer.

Maar ik ben er van overtuigd dat je hierin véél beter kan worden met oefening, en dit ook met totaal vreemde paarden zou kunnen. Beter worden met name in het neerschrijven van stukjes algemene tekst waarvan er toch steeds genoeg als specifiek voor dat ene paard gaan overkomen, om de lezer (die enorm bevooroordeeld is) het gevoel te geven dat er waarheid in zit.

ps: gelieve geen pb's meer te sturen voor readings, jongens toch.. _O-

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:00

ShauniBef schreef:
Ik lig helemaal in een deuk :') :')

'Heb je ergens pijn?'
'Momenteel niet'

Wtf :')

Haha.. tja :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:01

Ik krijg ook PBs met verzoeken :D Maar ben best bereid nog wat te verzinnen op aanvraag.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:03

Jammer dat er niet is gekozen voor een paard wat niet traceerbaar is.
Dan was het pas interessant geworden. :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:04

hhahaha bij die 2e reading schoot ik meteen in de lach :')

Eke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:04

Ruga schreef:
Vooraf, ik ben geen kandidaat meer.

Maar ik ben er van overtuigd dat je hierin véél beter kan worden met oefening, en dit ook met totaal vreemde paarden zou kunnen. Beter worden met name in het neerschrijven van stukjes algemene tekst waarvan er toch steeds genoeg als specifiek voor dat ene paard gaan overkomen, om de lezer (die enorm bevooroordeeld is) het gevoel te geven dat er waarheid in zit.

ps: gelieve geen pb's meer te sturen voor readings, jongens toch.. _O-

Ruga, wil je anders een reading doen van mijn handtasje??? Dan stuur ik foto's van mijn tas en inhoud, ga jij mij readen!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 00:05

En het stomme is, dat hoewel ik altijd ontzettend kritisch ben, niet geloof in natuurgeneeskundes, niet geloof in telepatie etc, ik dit toch eerst geloofde. En dat is terwijl ik wéét hoeveel er over mijn Dikkiedik op bokt staat, want ik heb het zelf geschreven.

Ik heb het er eventjes met Ruga over gehad, en de conclusie is dat je graag wíl dat het waar is, dat het pure emotie is. Ik wil zo graag mijn paard herkennen in wat ze schrijven, dat ik ook daadwerkelijk mijn paard ga herkennen. Ik wil graag geloven dat het aan het zadel lag, en niet aan het feit dat ik eigenlijk te jong was voor zo'n druk paard, en niet aan het feit dat mijn paard gewoon een gigantische stresskip was.

Ook heb ik weleens gedacht 'dit kan ik niet controleren', bijvoorbeeld dat ze last kreeg van haar uier als het warm is. Maar ja, ze vindt 's zomers uier wassen wel lekker (want warm en kleverig) en voor de rest heeft ze een hekel aan water. En omdat er dan staat dat ze er last van heeft, ja, dan zal dat wel...