hippi centrum uitgeest? !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:04

Ik heb daar ook zo'n 3 jaar gereden. Ik had altijd les van Erica heijne (moeder van 2 vriendinnetjes toen der tijd)
Ik vond het altijd heel leuk, maar echt heel veel geleerd heb ik er niet echt volgens mij (zo'n 8/9 jaar geleden dus weet het niet precies meer)
Maar herrinner me nog heel goed een paar pony's!
Juta (schimmel), Dommel(schimmel), Christa(koffievos), Ronald(bruin), Bonny(zwarte ijslander geloof ik), Gea(zwarte shet), Dirkie(bont), Roland (donkerbruin), Isabel (liep altijd voorop, had vaak een andere kleur), Foerie (was al heel oud toen ik er was) en meer weet ik er ff niet Tong uitsteken
Maar heb er wel een leuke tijd gehad

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 23:37

juta is geloof ik ondertussen niet meer. Is een paar jaar terug verkocht en heeft haa leven mogen slijten op een landje.. Mssn nog een paar lesjes, dat weet ik niet..
Maar bonny een ijslander??? weet je t zeker?? Kan me niet herinneren dat dat een ijslander was! eigelijk ook niet dat er uberhaupt ijslanders waren! Maar was bonny niet ook wel redelijk groot?
Dirkie is er btw ook nog steeds, maar die is al een paar jaar niet meer van de manege, maar van een meisje dat daar ook heeft gewerkt..
Gea, Ronald, Isabel en Foerie ken ik ook nog wel, maar heb nooit bij de pony's gereden, dus ken ze allemaal niet zo goed..

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 14:08

bonny is een halve ijs. en dirkie is van marank ze geeft ook nog les op hcu

saskia is inmiddels bevallen van een jongen. `daan`
ik ken het verleden niet , maar vind dat de paarden er nu goed bij staan goeie stallen weidegang enz.
en het duurder worden elk jaar hebben niet veel meer bedrijven last van??
mijn mening is duidelijk en iedereen mag het natuurlijk anders vinden! Knipoog

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:48

tsja, nja.. wij zijn er langere tijd geweest natuurlijk, dus hebben meer 'tjd'gehad om te weten hoe t daar aan toe gaat.. En je hebt gelijk hoor, stallen zijn goed en paarden zien er goed uit.. Mager zijn ze naar mijn mening niet, weet niet meer wie dat zei, maar dat doet er niet toe..
Alleen zijn de eigenaren gewoon echt geen fijne mensen om mee om te gaan.. marank en sas zijn wel heel leuk en uhm.. sonja (?) schijnt ook leuk te zijn, ik ken er niet, maar mijn zusje heeft les van haar..
Geef jij eigelijk ook lessen kvika? EN wat doe je daar eigelijk? Mssn heb je dat al geschreven hoor..

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 17:10

sonja?? zegt me niets, maar misschien is die dan ook weer weg Verward Verward
nee ik geen geen les. ben echt puur voor de paarden en stallen.
lekker poetsen en voeren de stallen enz. enz.
vind het ook wel leuk om les te geven , maar daar heb ik geen papiertjes voor Verdrietig
maar hier vermaak ik me ook prima mee hoor !!

toch grappig dat er van die uit een lopende reaktie's zijn.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:43

haha ja idd, maaruh, dan heet ze vast anders.. Ze geeft iig op maandagavond van 7 tot 8 les..

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:45

Nou, ik ben kennelijk echt van de oude stempel, ik had altijd les van Erika en later Dick (toen Erika er mee gestopt was). Heel soms van Margreet (van Zoef de fries (uit hele oude tijden)) als een van beide ziek was! De tijd van HCU heb ik al niet meer meegemaakt.

Ik kom trouwens nog steeds allerlei mensen uit die tijd tegen in en om de paarden.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:16

Ja dat Juta er niet meer is weet ik, ik ben toen gaan rijden bij Erica die zelf les ging geven met 4 pony's in Limmen. Ze woont bij mij in de straat en praat nog weleens met dr als ik dr tegen kom met de hond uitlaten. Juta werd opgegeven moment te oud en kon niet meer zelf opstaan enzo toen hebben ze dr laten inslapen.