Of gewoon 's nachts je paard binnen zetten.. Gaat je paard niet dood van en degene die het doet is weer een kans ontnomen..
En voor de rest mag je hem wat mij betreft opknopen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
abby schreef:Levenslang opsluiten zoals in Nederland gebeurt, kost de samenleving bakken met geld. Tot mijn verbijstering zag ik van de week een reportage op tv over een project waarbij criminelen te werk werden gesteld op een boerderij. Dit gebeurde onder zeer strak regime waarbij de veroordeelde ook geen contact mocht hebben met mensen buiten de boer en zijn familie om en dan alleen nog maar onder werktijd. Eten was ook zeer sober, tv oid had hij ook niet. Verder was het hard werken en om leren gaan met regelmaat. Project liep heel goed, recidivisten kwamen onder deze groep ook weinig voor. Allemaal positief dus, maar toch wordt de geldkraan dichtgedraaid voor dit project terwijl het dus goedkoper èn succesvoller is dan opsluiting. Jammer, het leek me een goede straf voor deze heer of dame.
runningkawa schreef:
verkrachters hakkie takkie
Dieven elke keer een stukje van de vinger
moordenaars de hoogste boom.
Kost geen geld en misschien dat andere een keer na gaan denken.
Want 3 jaar hotel voor een moord is toch ook te belachelijk voor woorden.
Sjuimpje schreef:Die misdadigers lijken inderdaad stil te hebben gestaan wat evolutie betreft...
runningkawa schreef:omdat het hier in dit topic niet over kindermoordenaars gaat, maar als we het er dan wel over hebben mogen ze die van mij ook meteen opknopen.
Opgeruimd staat netjes.
verkrachters hakkie takkie
Dieven elke keer een stukje van de vinger
moordenaars de hoogste boom.
Kost geen geld en misschien dat andere een keer na gaan denken.
Want 3 jaar hotel voor een moord is toch ook te belachelijk voor woorden.
Ctal schreef:Of in de zomer a.d grondvastbinden, met het hoofd richting de opkomende zon.En dan oogleden wel verwijderen natuurlijk.
( opgelet bij gesch.)
Nee maar ik vind dat de straffen in Nl sowieso te laag liggen.En de zogenaamde 'primitieve'methoden zouden wat mij betreft niet eens zo heel erg dom zijn om uit te voeren.
Bv. bij pedofielen, weg zakkie.
Maar idd als deze persoon wordt gepakt dan zal ie er wel makkelijk mee wegkomen.
Ctal schreef:Of in de zomer a.d grondvastbinden, met het hoofd richting de opkomende zon.En dan oogleden wel verwijderen natuurlijk.
( opgelet bij gesch.)
Nee maar ik vind dat de straffen in Nl sowieso te laag liggen.En de zogenaamde 'primitieve'methoden zouden wat mij betreft niet eens zo heel erg dom zijn om uit te voeren.
Bv. bij pedofielen, weg zakkie.
Maar idd als deze persoon wordt gepakt dan zal ie er wel makkelijk mee wegkomen.