En veder heb ik een vader en moeder die mijn rijkleding kopen, en krijg ik binnenkort voor 40 euro mijn paardenjas, staat wel mn school en opleiding op maar ach

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Maar ik ben wel dus wel de minst hippe en slechts geklede ruiter ooit.. Maar goed dat boeit me duidelijk niet zo ha ha ha
jiehaaa schreef:troi schreef:Maar ik ben wel dus wel de minst hippe en slechts geklede ruiter ooit.. Maar goed dat boeit me duidelijk niet zo ha ha ha
Ik geef je groot gelijk. Je paard zal je er niet minder door vinden hoor!
Wat ik echt nooit heb begrepen is het fenomeen ruitersokken... Zuurstokkleurtjes, ruitjes en goed aan de prijs. En mensen kopen het omdat het ingeprent wordt dat je het echt nodig hebt en dat ze vele malen beter zijn dan 'gewone' sokken...
jiehaaa schreef:Wat ik echt nooit heb begrepen is het fenomeen ruitersokken... Zuurstokkleurtjes, ruitjes en goed aan de prijs. En mensen kopen het omdat het ingeprent wordt dat je het echt nodig hebt en dat ze vele malen beter zijn dan 'gewone' sokken...
Koper schreef:jiehaaa schreef:Wat ik echt nooit heb begrepen is het fenomeen ruitersokken... Zuurstokkleurtjes, ruitjes en goed aan de prijs. En mensen kopen het omdat het ingeprent wordt dat je het echt nodig hebt en dat ze vele malen beter zijn dan 'gewone' sokken...
Ik snap het ook niet. Ruitersokken vind ik één van de ergste dingen die ik me kan voorstellen, qua kleding.
jiehaaa schreef:troi schreef:Maar ik ben wel dus wel de minst hippe en slechts geklede ruiter ooit.. Maar goed dat boeit me duidelijk niet zo ha ha ha
Ik geef je groot gelijk. Je paard zal je er niet minder door vinden hoor!
Wat ik echt nooit heb begrepen is het fenomeen ruitersokken... Zuurstokkleurtjes, ruitjes en goed aan de prijs. En mensen kopen het omdat het ingeprent wordt dat je het echt nodig hebt en dat ze vele malen beter zijn dan 'gewone' sokken...