Dit is echt moeilijk... arme buurvrouw.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:22

Maak je maar geen zorgen over hoe je je moet gedragen Knipoog !
Blijf gewoon jezelf en als hij thuis komt, kan je iets in de trant van "Tjeetje ... wat afschuwelijk voor je, hoe voel je je nu ??" Op die manier laat je weten dat je er best met hem over wilt praten, maar laat je hem de keus om dit wel of niet te doen Scheve mond !
Net als wat bassistje ook al zei: Je kan haar praktisch steunen, door een keertje bij je buurman te blijven als de buurvrouw boodschappen gaat doen, of gewoon een was voor haar te draaien en weer gestreken terug brengen, of eten voor ze koken enz. enz.
En verder natuurlijk een luisterend oor bieden, dat is altijd goed !
Ik wens je buren, maar zeker ook jou de komende tijd heel veel sterkte Ach gut !! (en als jij alles van je af wilt praten, kom je gewoon naar ons toe Knipoog !)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 13:11

dank jullie wel voor alle lieve reactie dat doet een mens echt goed.
hij komt vandaag thuis als het goed is.
Heb zo mijn eerste autorijles en als ik terug kom zal hij thuis zijn dus ga dan gelijk kijken hoe het is.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:30

Jeetje.....
Je zult zelf ook wel geschrokken zijn.
Maar geweldig, dat je er voor je buurvrouw (en haar man) bent
Zoals gezegd, maak je geen zorgen over hoe je je moet gedragen, ze zullen ook wel beseffen dat het voor jou niet makkelijk is. En zullen ongetwijfel allang blij zijn dat je er voor ze bent.
Sterkte voor je buren, maar ook voor jou, zal voor jou ook niet makkelijk zijn