Het gaat heel goed met Lot. Staat ondertussen lekker in de wei (voor zolang het duurt) En hangt aan een paar vriendjes. Als er dus 1 uit de wei gehaald wordt is het hinnik de pinnik Verder hobbelt ie gewoon lekker mee in de groep.
Nee gister gebeld, maar ze hebben geen mogenlijkheden om er iets anders van te maken. Strakjes als ik meer weet over zijn eventuele vrouwelijke hormoontjes kan ik een aantekening layen maken door de da. Ik blijf het raar vinden want een paspoort is ter indentificatie, dus bijzonderheden zouden opgenomen moeten kunnen worden. Maarja zo denk ik
speciaal zeg. Komt wel niet zo vaak voor, denk ik ?
Idd wel stom dat het paspoort niet kan aangepast worden, waar dient dat ding dan voor.
Kentaro
Geplaatst: 07-11-12 14:01
Wat ziet ie er goed uit!!! (kleuren kloppen vaak ook niet in het paspoort, dus het verbaast me niets... ) Lekker onderdanig naar dat grote paard Blijf je updates plaatsen??
Ach mocht er ooit iets zijn dan is ie goed te herkennen! Zullen niet zoveel voskleurige shetjes zijn die hermafrodiet zijn haha. Op zn Maxima's gezegd "wel een beetje dom". Maar gelukkig is t een leukerd
Ja is tie ook. Gewoon een heel lief klein frutje dat het heerlijk vind om gekroelt en geborsteld te worden. Zal binnekort weer s fotos maken van deze kleine man.