Het ziet er netjes uit voor de 9de keer Echt een sportpony in de dop! En super leuk dat je een wedstrijdruitertje gevonden hebt!
marjo_elise
Geplaatst: 11-10-12 15:53
Ik vind dat ze het al erg goed doet voor de 9e keer! Het ontspannings plaatje vind ik er goed uit zien. Probeer haar inderdaad lang en laag te rijden en nog niet veel verder met de voorkant bezig te zijn maar lekker overgangen te maken. Ookal gaat de ruiter dit niet lezen maar ik denk dat ze zich wat moet proberen te ontspannen in de galop. Ze lijkt haar wat vast te houden van voren. Ookal is dat lastig met het inrijden van jonge beestjes. Ziet er leuk uit! Nu lekker veel km maken!
Nou ik vind het ook netjes hoor! Je kunt toch niet van deze pony verwachten dat ze na 9 keer al lekker lengte en ontspanning pakt vanaf het begin zeg. Zo loopt een paard van nature ook niet dus dat moet bevestigd woren. Later zie je dat ze gaat ontspannen. Vind het nog knap dat ze dat na 9 keer al zo doet.
Kaula
Geplaatst: 14-10-12 09:39
Aangezien de TS niet de ruiter is en rijtechnisch commentaar niet geheel van toepassing is, verplaats ik dit topic naar RIJ-ITP.