Maar als ze het hier neer zet, kan ze (goedbedoelde) kritiek verwachten toch?
Het is niet onaardig bedoeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik heb mijn stuitje zwaar gekneusd en mocht eigenlijk een week niet rijden en de zondag daarop (was vrijdag naar de dokter geweest) zat ik al weer op het paard Omdat k wedstrijd had en het is nu bijna over dus wat maakt het uit
Laura schreef:Citaat:Ik heb mijn stuitje zwaar gekneusd en mocht eigenlijk een week niet rijden en de zondag daarop (was vrijdag naar de dokter geweest) zat ik al weer op het paard Omdat k wedstrijd had en het is nu bijna over dus wat maakt het uit
En weet je waaróm dat van de dokter niet mag?
Omdat je iets kan overbelasten en dan blijf je er de REST VAN JE LEVEN mee zitten.
Als jouw paard kreupel is en hij mag niet draven, doe jij het dan wel? Waarom dan wel zo onvoorzichtig met je eigen lichaam?? Geloof me, drie maanden niet mogen rijden is een peuleschil in vergelijking met dertig jaar last van je stuitje/een slecht geheeld been/etc.
Citaat:ik rijd bijna elke dag en dan mag je ineens 3 maanden niet nee dat is echt te lang hoor een week vin dik al drama!!
Melissamanda schreef:dan val ik eraf maar er loopt ook iemand naast voor de zekerheid. Maar ik heb nu 3 maanden niet gereden en niks kunnen doen. En melissa had zoiest van mooi ik mag weer werken. (bij het meisje bij wie ze nu rijd rij alleen buitenstappen)
Melissamanda schreef:Ik had eerst ooik voorgenomen er niet op te gaan maar toen werd de verleidng toch echt te groot ik ben er op gestapt en heb geprobeerd me voet niet te belasten, Mijn tenen zullen na enige belasting niet gelijk weer breken er zitten namelijk schroeven in, en het was al heel goed geheelt maar voor de zekerheid moest ik tog nog 5 weken met gips dat ik eraf kan halen lopen zodat ik mijn voet weer soepel krijg. Ik mocht er voorzichtig wat me gaan doen dus daar maar ik behoorlijk gebruik van