Gereden met Gips

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:38

In principe moet iedereen, het zelf weten idd. Is je eigen (domme) keuze.
Maar als ze het hier neer zet, kan ze (goedbedoelde) kritiek verwachten toch?
Het is niet onaardig bedoeld Alleen als advies Knipoog

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:46

Eindelijk iemand die het begrijpt.
Ik zit van mijn tenen tot net onder mijn nkie in het gips en rijd daar ook gewoon mee (ook draf en galop).
Het is wel lastig hoor je kan niet de hulpden geven die je zou willen .
Melissamanda daarna moet je wel een poos met je "poot" omhoog gaan zitten anders gaat het kloppen als een gek.
Mijn ouders weten ook dat ik op Luna rijd met mijn gips en reageren helaas niet zo leuk als die van jou...

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:53

Ach, toen ik een paar jaar geleden met mijn pony en al onderuit ben gegaan, had ik ook mijn voet (en been tot de knie) in het gips, en zat ik ook wel eens af en toe op mijn paard.
Nooit een probleem gehad, was ook mn rechtervoet, dus geen opstijgproblemen.
De dokter vond mn gips alleen wel een beetje smerig, maar moest er wel om lachen Haha! Haha!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 15:36

mmm het is natuurlijk dom maar ik kan je geen ongelijk geven
hoor ik zou het ook doen denk ik, ik rijd bijna elke dag en dan mag je ineens 3 maanden niet nee dat is echt te lang hoor een week vin dik al drama!!

wel goed uitkijken hoor hihiihihih

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 15:40

Ik mag me voet wel belasten gelukkig, Anders had ik ook niet op me paardje gekomen en me paard die vind alles best. Ze heeft tot nu toe nog geen probleem met het gips. Ik kijk ook echt wel uit

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:56

Kijk wel uit hoor.
Mijn paard ging van d eweek bokken, was gewoon een beetje fris maar dat is dan opeens echt wel moelijk om te blijven zitten als je je voet niet goed kunt horden zo als jij dat wilt.
Als je eraf valt kan je denk ik nu wel makkelijker in d ebeugel blijven hangen.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 17:00

Citaat:
Ik heb mijn stuitje zwaar gekneusd en mocht eigenlijk een week niet rijden en de zondag daarop (was vrijdag naar de dokter geweest) zat ik al weer op het paard Omdat k wedstrijd had en het is nu bijna over dus wat maakt het uit

En weet je waaróm dat van de dokter niet mag?
Omdat je iets kan overbelasten en dan blijf je er de REST VAN JE LEVEN mee zitten.

Als jouw paard kreupel is en hij mag niet draven, doe jij het dan wel? Waarom dan wel zo onvoorzichtig met je eigen lichaam?? Geloof me, drie maanden niet mogen rijden is een peuleschil in vergelijking met dertig jaar last van je stuitje/een slecht geheeld been/etc.

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 17:59

Laura schreef:
Citaat:
Ik heb mijn stuitje zwaar gekneusd en mocht eigenlijk een week niet rijden en de zondag daarop (was vrijdag naar de dokter geweest) zat ik al weer op het paard Omdat k wedstrijd had en het is nu bijna over dus wat maakt het uit

En weet je waaróm dat van de dokter niet mag?
Omdat je iets kan overbelasten en dan blijf je er de REST VAN JE LEVEN mee zitten.

Als jouw paard kreupel is en hij mag niet draven, doe jij het dan wel? Waarom dan wel zo onvoorzichtig met je eigen lichaam?? Geloof me, drie maanden niet mogen rijden is een peuleschil in vergelijking met dertig jaar last van je stuitje/een slecht geheeld been/etc.

ja daar heb je ook wel weer gelijk in

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:04

Heb ik ook gedaan heb 11 weken in het gips gezeten waarvan ik er maar 3 weken niet heb gereden...
Ik had gips om me rechterbeen tot boven me knie (been stak dus gewoon af)..
Als ik er nu over nadenk vind ik het heel stom en onverantwoord..
Maar toen heb ik er niet eens over nagedacht ik moest en zou rijden en het is gelukkig helemaal goed gegaan...
Bij mij was het lopen met krukken gevaarlijker want als je weet hoevaak ik op me bek ben gegaan zou je toch denken dat het nooit goed had gekomen Bloos

En nu met me kuit 12 weken geleden ook weer.. IK mocht minimaal 2 weken niet rijden na 4 dagen toch geprobeert.. Nou dat ging niet toen op ander halve week weer geprobeert maar het deed me een zeer maar ja ben wel weer door gegaan want moest en zou me eigen paard rijden.. Vond het niks dat hij door iemand anders gereden werdt (op een hele andere manier)..
OOk stom natuurlijk..En het is nu dus ook nog steeds niet over Bloos
Laatst bijgewerkt door Roxxie op 07-11-03 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:08

Citaat:
ik rijd bijna elke dag en dan mag je ineens 3 maanden niet nee dat is echt te lang hoor een week vin dik al drama!!

Mijn haren gaan echt overeind staan bij dit soort acties en opmerkingen.

Ik rijd al 8 maanden niet!
3 weken geleden heb ik het geprobeerd maar dat ging niet. Daarom ben ik weer gestopt. Ik ben er enorm deprie van maar toch doe ik het niet.

Ik weet ook niet wanneer ik weer kan rijden> Misschien wel helemaal niet meer.

Dus ik kan best pissed off worden als mensen zeggen dat ze wel 3 maanden niet kunnen rijden.

Ik wou dat ik mijn poot had gebroken en jullie in mijn schuitje zaten.
Eens kijken hoe het dan gaat.
Denk ook eens om je eigen lijf, maar ja er moet altijd wat gebeuren

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 18:20

Ik had eerst ooik voorgenomen er niet op te gaan maar toen werd de verleidng toch echt te groot ik ben er op gestapt en heb geprobeerd me voet niet te belasten, Mijn tenen zullen na enige belasting niet gelijk weer breken er zitten namelijk schroeven in, en het was al heel goed geheelt maar voor de zekerheid moest ik tog nog 5 weken met gips dat ik eraf kan halen lopen zodat ik mijn voet weer soepel krijg. Ik mocht er voorzichtig wat me gaan doen dus daar maar ik behoorlijk gebruik van

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 14:26

Melissamanda schreef:
dan val ik eraf maar er loopt ook iemand naast voor de zekerheid. Maar ik heb nu 3 maanden niet gereden en niks kunnen doen. En melissa had zoiest van mooi ik mag weer werken. (bij het meisje bij wie ze nu rijd rij alleen buitenstappen)

snap deze reactie niet echt van je aman.. Karlijn rijd al weer wat daagjes in de bak en bij karlijn moet ze zeker hard werken.. en dat ze die weken moest buitenstappen was vanwege haar been ze liep niet goed in de bak.
Dus het is echt niet zo dat melissa niet werkt omdat amanda in het gips zit..?!
Want als melis dr been goed was moest ze echt werken in de bak met karlijn.

P.s amn heeft er een stukje op gestapt, er liep iemand naast en melissa is erg braaf...! voor een keertje is het niet erg als ze er maar geen gewoonte van maakt Tong uitsteken
Want ja dan vind ik het toch ook wel wat eng.. Scheve mond

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 14:27

Melissamanda schreef:
Ik had eerst ooik voorgenomen er niet op te gaan maar toen werd de verleidng toch echt te groot ik ben er op gestapt en heb geprobeerd me voet niet te belasten, Mijn tenen zullen na enige belasting niet gelijk weer breken er zitten namelijk schroeven in, en het was al heel goed geheelt maar voor de zekerheid moest ik tog nog 5 weken met gips dat ik eraf kan halen lopen zodat ik mijn voet weer soepel krijg. Ik mocht er voorzichtig wat me gaan doen dus daar maar ik behoorlijk gebruik van

voorzichtig ja.. meissie kijk uit!! Ach gut