*** Hypo!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:50

Wel raar dat zo'n grote winkel maar 1 soort waterdichte deken heeft! Ik loop stage in een veel kleinere winkel en we hebben wel 4 verschillende waterdichte dekens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:01

ik zelf vind die in nieuwegein wel een leuke winkel hoor , ik heb er ook geen problemen , nou he ik niet echt van die superbelangrijke eisen want ik heb ook gfeen eigen (verzorg) pony , maar ik zelf vindt het wel een coole winkel met veel keuzes!!!!!!

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:05

volgens de wet heb jij geld terug garantie. ZO en zo binnen 6 maand. En het is een niet deugelijk product. Er is jou verteld dat ie waterdicht was. Klopt niet dus geld terug. En dus geen bon van 77, 50 maar gewoon geld terug.
Die wet is er sinds kort maar hun staan dus niet in hun recht. Jij kan hun gewoon verplichten.

Groetjes Loes

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:06

Ik zou ook een brief schrijven ofzo. Is toch belachelijk dat ze je het volledige bedrag niet teruggeven!

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 22:00

Ja brief schrijven doe ik sowieso spaantje Knipoog, en ik wist dat er een wet was dat ze geld terug moeten geven. Ik weet dat ze het recht niet hebben om een tegoedbon te geven, maar ja waar vind ik die wet.. hoe bewijs ik dat?
Die 'maarten' heeft de deken nu zelf op zn eigen paard liggen, en als we over een tijdje daar terugkomen en hij is t uiteindelijk met ons eens, wat niet snel zal gebeuren denk ik, dan krijgen we als nog de rest erbij, op tegoedbon.. Ik snap niet dat ze zo moeilijk doen? Zo raken ze toch alleen maar klanten kwijt?
Maar goed, de brief gaat morgen op de bus, en op de mail! Ben benieuwd of ik iets terug hoor..

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:06

je hebty toch een rechtswinkel? Moet je die bellen. Hun kunnen je er zeker weten meer over vertellen

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:29

He Tamaar, zijn jullie niet toevallig lid van de consumenten bond.... dan kan je hun dit voor je laten oplossen!!
Hun hebben ook een telefoonnummer voor gratis rechtshulp... kan je zo achterhalen wat de winkel nou wel en niet kan maken.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:35

Aramat schreef:
Ja ik was gewaarschuwd voor de slechte kwaliteit van global, maar goed, eigenwijs he! En dan doen ze net of ik zou verzinnen dat ie nat was van binnen.. Ik weet nu dat ik daar niks meer koop! Alleen moet ik nu dus die 77 euro opmaken.. een deken koop ik wel ergens anders!
Ze kunnen ook nog een brief verwachten want ik vind dit echt geen klantvriendelijkheid!

77 euro opmaken hmm heb je hulp nodig????
Koop lekker dekjes en bandages daar kan weinig mis aan gaan:)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:13

Hmmmm ... ik ben dan zeker ook een gunstige uitzondering. Ik heb totaal geen problemen met Hypo.
Nu moet ik zeggen dat ik wel altijd naar Hypotrend in Bennebroek ga en die meiden die daar staan zijn hartstikke aardig en geven goede adviezen.
Dus ik deel je mening niet wat betreft de Hypo-keten.

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 11:19

Ik weet ook niet hoe het bij de andere winkels is, ik weet alleen dat ik nooit meer naar Hypoplaza ga!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:20

Aramat schreef:
Ik weet ook niet hoe het bij de andere winkels is, ik weet alleen dat ik nooit meer naar Hypoplaza ga!

Hi hi, zo denk ik dus over de Divoza Stoom uit je oren in Zoetermeer

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:32

Tja toen ik er was tijdens het tentekamp, wist een verkoopster niet eens wat een westernhoofdstel was ! haha dat heb ik toen maar even uitgelegd! ze stond echt met van die grote ogen te kijken Haha!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:43

Ik heb de Global deken van 99 euro.. supergoed waterdicht, kan echt een orkaan losbarsten en mijn dame blijft droog.. ALS de deken heel blijft tenminste.. deze deken is echt al 10 keer stuk gegaan, terwijl Fleur nog nooit een andere deken heeft gesloopt.
Nope, voortaan HH of Bucas Lachen