O en voor de evt nieuwe mensen ik zoek een dier om te rijden en uit te brengen voor de eigenaar of evt een dier met een heel klein prijsje doordat ik en mijn vos afscheid hebben moeten nemen van ons oogappeltje zoeken we samen iets anders als maatje voor ons beide.
Seven jammer dat je nog niets gevonden hebt. Je zou toch denken dat mensen, zeker in deze tijd , er gebruik van willen maken. Ik was vorig jaar opzoek naar iemand zoals jij voor 1 van mijn merries. Vroeg er niets voor , mocht komen wanneer die wilde , hoefde geen stallen te mesten dat doe ik zelf en gebruik van binnen en buiten bak. Heb niemand kunnen vinden en doe het nu gewoon zelf. Snap er niets van .
Oh wauw! Bij welke stoeterij komt hij vandaan? En een foto zou wel leuk zijn!!!
OdiEtAmo
Geplaatst: 27-09-12 08:46
Snap ik ook niet viphorse, is toch een super kans?!
Leuk especial! Foto?
Cath
Geplaatst: 27-09-12 08:48
Especial schreef:
Ik lees ook weer mee! Afgelopen weekend zelf een paard uit Spanje gehaald. Nog een P.R.E. hengst, een 3 jarige zwarte dit keer.
Hij is echt knap, zo leuk dat je ook geslaagd bent.
Ik volg jullie zoektochten ook weer.
Somebody_
Geplaatst: 27-09-12 08:49
Nicole schreef:
Nou ben benieuwd of ik voor dit eind van dit topic meer weet
Haha! Ik hoop het voor je. Je weet ook nog steeds geen prijs, of wanneer de foto's gemaakt gaan worden?
Anoniem
Geplaatst: 27-09-12 08:56
Suelza schreef:
Oh wauw! Bij welke stoeterij komt hij vandaan? En een foto zou wel leuk zijn!!!
Ik heb hem niet gekocht op een stoeterij. Hij is opgekocht bij zijn fokker door een man die een paar paarden thuis heeft, daar heb ik hem weer van gekocht. Zijn fokker is MARQUES DE VELILLA, S.L. Foto staat in mijn profiel! Hij is over twee week in Nederland dus heb nog niet meer foto's.