En nou ben ik het spuugzat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:01

Hoe oud zijn die kinderen?Zijn ze onder de 10..dan kun je ze het volgens mij wel redelijk uitleggen dat dat niet zo werkt in deze wereld.Zijn het pubertjes?:D...dan zou ik ze uitschelden want dan weten ze dondersgoed waar ze mee bezig zijn.Onder de 10 natuurlijk ook wel maar dan vind ik het toch weer anders zeg maar(raar misschien?)

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 05:33

Hey Summertje,
Jammer dat je dit moet meemaken. Helaas zijn er nu zulke kinderen. Geen respect meer voor andermans spullen. Ik ben allang blij dat ik niet met anderen op stal sta. Ik ga al over de rooie als ik iets niet kan vinden omdat ik het zelf misplaatst heb, laat staan hoe ik zou reageren als anderen het zouden doen. Ik zou inderdaad eens een hartig woordje met hun voeren, want dit is echt niet normaal meer!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:17

na ja zeg! ik zou ze ook eens flink de waarheid zeggen!
maar waarom kun je je kast niet op slot doen dan? en anders spullen die je niet vaak gebruikt mee naar huis nemen?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:31

Waar halen ze het lef vandaan! Je zou ze toch graag eens flink verrot schelden. Helaas heb ik net als jij ook dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen, dat komt achteraf pas. Maar nu heb je tijd om je even alles te bedenken. ~~}>

Ik hoop voor je dat je de spullen terug krijgt. Vervelend he kleine kinderen op stal, ik weet er alles van (helaas)... Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:02

Wat een rot kinderen zeg .. je moet zeker flink voor jezelf opkomen, echt zonde van je spullen, en evengoed hoort dit niet !

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:21

Ik zou WOEST zijn. GELIJK wat van zeggen ook tegen de eigenaren van de paarden die die kinderen verzorgen! Succes!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:52

Die zijn echt flink GESTOORD!!!
Echt niet normaal hoor Boos!
Hopelijk betrap je ze eens echt flink....ze verdienen echt een flinke straf!!!
Man..wat een rot kinderen!