Puppie gevonden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:51

Heb je het plekje waar je de pup hebt gevonden nog nagezocht of er niet nog meer waren?
Misschien hebben ze daar het beestje zo de auto uitgezet.
Wij zijn heel lang geleden ook zo aan een hondje gekomen, alleen lag die niet los in de struiken maar vastgebonden aan een lantaarnpaal.
Erg sneu dat mensen zoiets nog steeds doen!
Maar gelukkig heeft het diertje nu een huisje gevonden met baasjes waar hij mag blijven Lovers
Veel plezier met hem, het is echt een dotje

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:54

wat fijn dat jij hem hebt meegenomen zeg!!! En wat een vreselijk lief schatje, ik zou d'r ook op slag verliefd op zijn!!!

of noem hem highway Haha!

succes, ik hoop dat je hem kunt houden!!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:37

imker schreef:
Dan nog een toepasselijke naam verzinnen, Bushy ofzo.... Haha!

Ja, of George,
een grote naam voor zo'n klein ventje *LOL*

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:55

Wat een cool hondje!!!
Erg lief, em hij zoekt een goed tehuisje, jammer dat jij hem mag houden anders had ik hem wel gewilt Schijnheilig Knipoog

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:17

lief zo'n puppy. Heb je al iets meer gehoord of is ie nog niet geclaimd?
PS. zit je vriend ( tenminste denk dat het je vriend is) altijd zo met zn gulp open op de foto?? Haha!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:41

Ik kijk altijd rond, zeker als ik in het bos ben of ik misschien een hond vind ofzo. Tsja je weet maar nooit. Ik ben er nog nooit eentje tegen gekomen en jij, je vindt er gewoon eentje onder een struikje.
Nee nu zonder flauwekul. Ik hoop voor jou dat niemand zich meldt. Ik zou hem zo willen hebben. Er even vanuit gaand dat hij gedumpt is: ik snap niet dat mensen dat over hun hart kunnen krijgen. Wat een eikels.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:44

shiloh waar let jij wel niet op zeg! Tong uitsteken

maar oooh het is echt een scheetje:D net die hond uit the mask haha, alleen heeft dees meer zwart.
Echt een poepiescheetje Haha!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:57

Wat heeft dat hondje geluk dat jij hem gevonden hebt. Wie dumpt er nou z'n scheetje. Hoe heb je z'n kleintje kunnen vinden, piepte die? Echt goed van je!
Is het een reutje of teefje. Ik vind Noa of Yara wel hele leuke namen.
Heel veel plezier met de kleine! Lachen

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:57

oo wat een dropie zeg *LOL* .. echt een lief beesje om zo te zien Haha! .. ik hoop voor je dat hij/zij kan blijven *LOL* zou wel kei leuk zijn Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:27

Some things are just meant to be...

Misschien was het jouw tijd wel voor een hond? En dan komt hij nu gewoon op je pad.

Heel veel plezier met de kleine, en zelfs al zouden ze hem komen claimen, ik zou hem niet meer teruggeven hoor!

Mystylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:53

Linda je moet hem wel zondag meenemen dan ben ik er ook.

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:09

Wat een schatje zeg...en wat een schoften dat ze zo'n klein hummeltje op straat zetten.... die moet je ook eens aan een riempje 2 weken in een bos vastbinden.

Ik hoop dat je heeeeeel veeeeeel plezier zal hebben van dit hummeltje.... heb je al een naam gevonden....?????
Misschien een idee..... je bent blij met hem dus "Joepie"???? of als ie later groot is.. "Joep". gni gni..

geef hem maar een grote knuffel....

lauwtje_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:27

wat een lieverdje zeg ik snap best dat je hemmniet meer kwijt wil hij is ook wel erg lief!!!!!
xxies lauw

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:40

Yorghos schreef:
Afbeelding
Is dit hem toevallig? Haha!

ja dat is hem Haha!

[edit nimber[/edit]op verzoek link v/d foto gewijzigd

Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:55

Ah die is lief! Die zou ik ook willen houden hoor!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:13

ah wat lief echt vet lief beessie

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:24

heeft ie mooi mazzel gehad dat jij m gevonden heb, Het s echt een mooi beestje!!! Hopelijk kun je m houden! Veel plzr ermee!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:41

AGOSSIE AGOSSIE AGOSSIE!!! Wat een poekie zeg! Haha! Ahum, sorry. Ik heb afgelopen zomervakantie ook zoiets gehad. Ik zei al heel lang dat ik een 'zielig' hondje erbij wilde (we hebben al een hond). En meteen de eerste avond, toen we net in Griekenland waren, kwam er uit het niets een kei lief hondje op ons afgerend (ook een puppy). Hij heeft ons helemaal gevolgd naar ons appartement, en is één nachtje blijven logeren. De volgende dag bleef ie ons achtervolgen, was echt zooo zielig. We waren op een taxi aan het wachten, maar hij wilde echt niet weg. Toen hebben we ons verstopt, dat beessie ons overal zoeken Verdrietig . Eigenlijk wilde ik 'm wel meenemen naar Nederland, maar dat vond m'n vader niet zo goed idee (kost echt heeel veel geld). En eerlijk gezegd; hij zag er kerngezond uit, lekker mollig enzo. We hebben hem de rest van de vakantie niet meer gezien. Waarschijnlijk had -ie een andere toerist aan de haak geslagen!! Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 08:21

ahh damm dat mensen daar toe is staat zijn Boos!
Fijn dat jij hem hebt gevonden! en ik ga zeker duimen dat ie lekker bij jou mag blijven!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 09:25

Tijd voor een update:
De pup is een reutje en we hebben hem Louis gedoopt ( Spreek uit als Loewie. met de klemtoon op de oe ).
Ik heb gisteren contact gehad met het asiel en daar was niets bekend van een vermiste pup. Ik heb wel mijn telefoonnummer achter gelaten, voor het geval iemand zich nog meldt.
Maar ik hoop echt dat dit kleine wurm kan blijven! Ik heb nog nooit zoveel bezoek gehad... Iedereen komt even kijken bij Louis... En hij vindt dat wel gezellig.
Het blijkt een heel lieve en speelse pup te zijn. Hij is sociaal naar andere honden en vindt mensen ook erg gezellig. Aan de hand van zijn gedrag hebben we toch het vermoeden dat hij wat ouder is dan 8 weken.
Eten doet hij goed en het lopen aan de riem begint hij te begrijpen. Hij zit 's nachts in de bench, en vanmorgen was hij zindelijk. Hij heeft zijn behoefte netjes buiten gedaan.

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:26

fijn dat het zo goed gaat. Hoop ook voor jullie dat ie mag blijven.
De een vind een hond en de ander moet er een afstaan. ( Maandag wordt mijn hond ingeslapen).
Hoop dat je er nog veel plezier van zult hebben en geniet er maar goed van.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:14

rosiewozie sterkte met jou hond zeg!!
waarom eigenlijk

ik hoop voor je dat je hem kan houden~!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:04

ben best benieuwd hoe is het nu afgelopen? is hij nog steeds bij jullie?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:28

Ach wat een schatje zeg, ben ook erg nieuwsgierig of je een nieuw vlekkenbeestje aan je verzameling kan toevoegen Haha! Hoe lang kan de eigenaar recht doengelden op zijn "bezit" ? Een jaar toch dacht ik?