Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
katoepaulien schreef:wij zijn op kamp geweest naar de zwaanhoek en het was het beste kamp ooit. kato: ik ben met mijn eigen paard geweest, hy vertrouwt geen mensen en is overal bang van, hy voelde zich daar direct thuis ze hebben er super voor gezorgd en hielden overal rekening mee. Toen ik thuis was heb ik voor de tv depressief gezeten omdat ik terug wou! We hebben vrienden voor het leven gemaakt daar met de moeder en dochter figuren, ze zijn super!! ze doen er echt alles voor de paarden en ze geven er echt zielsveel om!
Het is zeker een aanrader van kamp!!
paulien: ik was daar zonder paard en ze hebben een goed aanbod wat paarden en pony's betreft, dus ze zoeken een gepaste voor je uit. Ik heb daar met Jill gereden en ze is echt super !! Alle paarden daar worden goed verzorgd en mogen dagelijks op de wei, en krijgen genoeg voer en zien er allemaal super uit !! De manege is gewoon super op alle vlakken !!
Siloh schreef:katoepaulien schreef:wij zijn op kamp geweest naar de zwaanhoek en het was het beste kamp ooit. kato: ik ben met mijn eigen paard geweest, hy vertrouwt geen mensen en is overal bang van, hy voelde zich daar direct thuis ze hebben er super voor gezorgd en hielden overal rekening mee. Toen ik thuis was heb ik voor de tv depressief gezeten omdat ik terug wou! We hebben vrienden voor het leven gemaakt daar met de moeder en dochter figuren, ze zijn super!! ze doen er echt alles voor de paarden en ze geven er echt zielsveel om!
Het is zeker een aanrader van kamp!!
paulien: ik was daar zonder paard en ze hebben een goed aanbod wat paarden en pony's betreft, dus ze zoeken een gepaste voor je uit. Ik heb daar met Jill gereden en ze is echt super !! Alle paarden daar worden goed verzorgd en mogen dagelijks op de wei, en krijgen genoeg voer en zien er allemaal super uit !! De manege is gewoon super op alle vlakken !!
ik denk dat alle meningen hierin wel verschillen , ik persoonlijk vind de manege bouwvallig en sommige paarden zien er ook niet al te netjes uit (denk aan hoeven etc.) en er staan ook nog paarden in stends wat verboden is een paar jaar terug omdat de paarden niet kunnen bewegen en ook erg kort staan .
enternaar schreef:Okee. Hoe ziet ze eruit dan? haha dikke ondervraaging
de zwarte is Jill en de gevlekte is Gitana, allebei heel erg leuk !
Elien1994 schreef:Siloh schreef:
ik denk dat alle meningen hierin wel verschillen , ik persoonlijk vind de manege bouwvallig en sommige paarden zien er ook niet al te netjes uit (denk aan hoeven etc.) en er staan ook nog paarden in stends wat verboden is een paar jaar terug omdat de paarden niet kunnen bewegen en ook erg kort staan .
de paarden staan enkel in de stends om te eten of om gepoetst te worden, voor de rest staan ze op een heel erg groot natuurgebied met z'n allen dus die hebben echt een luxeleventje
enternaar schreef:Ik ben vandaag terug gekomen en het was een leuke week. Wel streng maar het was erg leuk.
Ze hebben inderdaad een luxe levendje hoor! De stands zijn minimaal 2 meter breed en staan er maar even in. Anders staan ze in de wei bij de manege of in het natuurgebied dat 8 hectare groot is ofzo iets.