En daar lag ik in het ziekenhuis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:11

Heel veel beterschap!!
Hopelijk ben je er snel weer boven op!!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:32

hee wat vervelend gelukkig gaat t wat beter! beterschap nog!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 19:01

FlyingHigh"]
[quote="Summertje schreef:
De oorzaak was dus een bacterie in de urinewegen.

Vanmiddag weer 3 uur pijn gehad, net alsof ik heel erg spierpijn had in mijn rug echt verschrikkelijk. Wat pijnstillers gehad en even geprobeerd te slapen en ben net wakker en het gaat alweer gelukkig.

Ik heb helemaal geen eetlust Verward Maar dat schijnt van de anti-biotica te komen. Van de vloeibare antibiotica in het ziekenhuis kreeg ik dat dus ook, maar heb nu voor thuis in pilletjesvorm, en daar wordt ik zelfs misselijk van

Dat misselijk worden hoort een beetje bij de antibioticum die je hebt gekregen. Grote kans dat je diarree gaat krijgen en in het ergste geval raakt het evenwicht van je slijmvliezen wat uit balans, denk daarbij aan een vaginale infectie. Het eten van yoghurt is goed voor je darmflora op pijl te houden en katoenen onderbroeken aan en alle mogelijke irritatie van je onderste slijmvliezen ( Haha! ) te voorkomen. Sterkte ermee en wel goed je kuur afmaken hoor!!!! Veel sinaasappelsap om je urine zuur te houden, vinden de bacterien niet leuk, gniffel..........
Hopelijk heb je wat aan de adviezen van deze veelvuldige blaasontstekings- patient........ Ach gut .
[/quote]

Nou ik hoop dat het nu alleen nog beter gaat pff die pijn is zo euhm.. pijnlijk Verward Haha!
Ik zal je tips opvolgen Knipoog Je zou het maar vaker hebben zeg Ach gut

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 19:03

Chica schreef:
Ik dacht al dat het een ontsteking aan de urinewegen waren, het kwam mij namelijk te bekend voor.
2 jaar terug vlak na mijn rug operatie heb ik het ook gehad en kon ook wel een heel bankstel stukscheuren met mijn tanden, wat deed dat zeer zeg!
Uiteindelijk 'snachts om 2 uur naar een huisartsenpost gereden nadat ik al 3x aan de telefoon had gehangen dat ik het niet meer hield en hun schrokken ook van het welbekende plasje die zo donker zag als koffie Frusty
Uiteindelijk ook aan de pijnstillers en antibiotica en alle tips die FlyingHigh nu ook schrijft gevolgd ben ik er vanaf gekomen dus goed schoon houden de boel en zuur drinken dan komt het wel weer goed

Mijn plas was helemaal niet zo donker, daarom dacht de dokter in eerste instantie niet aan de urinewegen. Maar kan blijkbaar toch wel.

Erg hè die pijn, denk dat het hele huizenblok hier inmiddels wel weet hoe zeer het doet Bloos

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:20

heftig verhaal hahaha! Hopelijk kom je er snel weer helemaal bovenop! Lachen Wel raar dat die mensen zeggen dat je maar moet komen lopen Verward

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:08

au wat pijnlijk! Sterkte!

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:43

Toen mijn dochter, inmiddels 15, 9 maanden was, bleek zij ook (uiteindelijk) een urinewegontsteking te hebben. Zij gilde het zo hard uit dat de huisarts in eerste instantie dacht aan een hersenvliesontsteking. Nu ik jouw verhaal gelezen heb, snap ik waarom. Beterschap!