Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlyingHigh"]
[quote="Summertje schreef:De oorzaak was dus een bacterie in de urinewegen.
Vanmiddag weer 3 uur pijn gehad, net alsof ik heel erg spierpijn had in mijn rug echt verschrikkelijk. Wat pijnstillers gehad en even geprobeerd te slapen en ben net wakker en het gaat alweer gelukkig.
Ik heb helemaal geen eetlustMaar dat schijnt van de anti-biotica te komen. Van de vloeibare antibiotica in het ziekenhuis kreeg ik dat dus ook, maar heb nu voor thuis in pilletjesvorm, en daar wordt ik zelfs misselijk van
Chica schreef:Ik dacht al dat het een ontsteking aan de urinewegen waren, het kwam mij namelijk te bekend voor.
2 jaar terug vlak na mijn rug operatie heb ik het ook gehad en kon ook wel een heel bankstel stukscheuren met mijn tanden, wat deed dat zeer zeg!
Uiteindelijk 'snachts om 2 uur naar een huisartsenpost gereden nadat ik al 3x aan de telefoon had gehangen dat ik het niet meer hield en hun schrokken ook van het welbekende plasje die zo donker zag als koffie
Uiteindelijk ook aan de pijnstillers en antibiotica en alle tips die FlyingHigh nu ook schrijft gevolgd ben ik er vanaf gekomen dus goed schoon houden de boel en zuur drinken dan komt het wel weer goed