gestolen veulen Apeldoorn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:40

svdijk schreef:
Een lichaam kan heel snel ver weg drijven, of nu op de bodem liggen en pas na een tijdje weer omhoog komen ivm de gasvorming van het lichaam.
Ik wil hier niemand iets aanpraten, maar een sloot rondom een wei met een veulen...Een uitglij-partij of verkeerde kant op rollen is zomaar gebeurd helaas.

Zeker met al dat regen dan glij je er zo in uit, ik moet zelf ook ontzettend uitkijken met het bijvullen van de waterbakken, dat ik niet in een sloot terechtkom.

Daarom moet er van mij altijd waterbakken zijn zodat de paarden niet naar de slootkant gaan. Ik heb al een jaarling er bijna in zien vallen in een ander wei.

Seventeen

Re: gestolen veulen Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:49

Ik weet wie dit is,dit is een jongen die echt veel verstand heeft van paarden,rijd mee in de Eventingsport op een niet al te laag niveau en heeft er zeker wel verstand van!
Ga er maar van uit dat dat allemaal heus wel gecontroleerd is! :)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:54

Wat sneu... Ik hoop dat het veulen snel boven water komt... Ik woon in België maar hou zeker mijn ogen open bij handelstallen en websites, heb je een fotootje?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:55

Ik hou mijn ogen open! Woon zelf in Beekbergen en kom regelmatig in Apeldoorn :)

Foto zou wel erg handig zijn :)

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:55

Het zou slim zijn een foto te plaatsen, dan herkennen mensen haar misschien. Ik hoop dat jullie haar snel vinden!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:00

heroes_hell schreef:
Ik weet wie dit is,dit is een jongen die echt veel verstand heeft van paarden,rijd mee in de Eventingsport op een niet al te laag niveau en heeft er zeker wel verstand van!
Ga er maar van uit dat dat allemaal heus wel gecontroleerd is! :)

Dan is het echt gestolen.

Bah wat een nare mensen lopen er rond zeg die niet van andermans spullen en of dieren af kunnen blijven.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:21