Ruin in het roze?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:27

Sharitje schreef:
Ik heb stiekem B. ook al in het roze gestopt :-) heel macho hihi }>

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZJO4GGMR.jpg

(foto moment was net 1 van spanning (zie je aan oren, lichaam en staart) maar dit is de duidelijkste foto van de set)

Mooie set!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:27

Ben al tijden op zoek naar hét roze setje voor mijn homo-ruin! :D

Dieuwke_

Re: Ruin in het roze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:29

Ik zou zelfs een merrie niet in het roze stoppen, heb echt helemaal niks met die kleur. :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:31

vigo_is_lief schreef:
ik vind het niks aan, ik vind het ook niks als je merrie's ziet met een en al roze, iets is genoeg, maar soms is het echt verschrikkelijk hoor !! mijn vriendin is nog erger xD al laat ik een plaatje zien , en het is met een pony met roze,, zegt ze gelijk, jammer van het roze ..

Helemaal van top tot teen in het roze vind ik ook niets. Maar wat roze spul, als een dekje, halster en deken vind ik wel leuk hoor :)

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:35

roze <3 Ik vind die kleur zooo leuk bij mijn fjordje! Hij heeft een baby roze met grijs halster. Ooo zo leuk.
Verder kwa dekjes e.d. niet veel roze prut. Wel hebben mijn merrie en ruin een roze poetsset ;)
Onze 'hengst' (deels van mijn vriend) mag geen roze spullen, dus die krijg alleen maar mooie bruin tinten haha!

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:40

Ohja, roze poetsspullen heb ik ook hahaha. Vond ooit die set zo gaaf, van Oster. Heb die set nog steeds :P

Isabelle98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:42

haha, ik ken een paard, reeeeeuuuuuus van een zwarte ruin!
maar zó lief. (:
en roze spulletjes. :D <3

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:58

Mijn vorige paard is homo, dus daar vond ik mijn eskadron nici dekje prima bij passen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6JYWYMAD.jpg

Als het nu alleen roze was geweest, zou ik er waarschijnlijk geen moeite mee hebben om het op mijn huidige paard te gebruiken. Alleen is er ook nog een paardje op geborduurt :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:08

Ik heb er twee meningen over.

Als je een klein meisje bent / hebt met een pony ruin dan is het natuurlijk geweldig als je alles in het roze hebt. Maar op een gegeven moment vind ik dat je op een leeftijd komt dat je daar te oud voor bent. Een roze dekje oké... Maar alles roze (zelfs elastiekjes... come on :') ....)
Maar ja mijn mening natuurlijk ;)

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:09

Afbeelding

dee ruin is ook mooi in het roze!!:P zelfs mooi roze frontriempje:P

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:12

Ik houd er niet zo van, niet voor ruinen, hengsten en merries. Maakt me ook niet uit als mensen er wel roze op hebben. :')
Zelf rijd ik niet meer met een dekje maar met alleen een bontje, heb ik mooi geen kleurdilemma's meer. :D

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:22

Gianti schreef:
"Het is toch geen echte man meer" zijn de woorden waarmee de eigenaresse van mijn vp een fuschia roze set heeft gekocht en ben het er volledig mee eens :P

Nou, ik hoop toch echt dat het er nog wel hangt als ik ooit een keer iets roze koop voor hem _O-
Zal wat zijn, gooi ik een roze dekje erop valt zijn zaakje eraf :')

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:25

Ik wil graag dat hengsten en ruinen er stoer uitzien, dus ik doe er geen roze op. Merries mogen schattig zijn dus dan vind ik roze wel weer heel geschikt voor de aaahhhh-factor :)

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:36

Roze kan onwijs stoer staan :))

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:43

Als onze ruin wat klierig is, krijgt hij altijd als waarschuwing: pas op hoor, anders krijg je morgen het roze dekje van de merrie op ;)
M.a.w. roze op een ruin is (mijn mening): not done. Voor een merrie superleuk, vooral dat zuurstok roze.

lisanne013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 15:50

Bedakt voor jullie reacties.
:o

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:52

Mijn grote zwarte ruin vindt zichzelf nog veeeel leuker in het roze <<)

Nee, een paard heeft er geen last van welke kleur hij/zij op heeft, maar alles roze vind ik te ver gaan.
Alleen een dekje met eventueel bescherming moet naar mijn mening prima kunnen! :j

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:59

Kan toch best? In de stad lopen ook vet veel roze jongens.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:59

Uiteindelijk gaat het toch om welke combinatie het leukste staat op de kleur van je paard? Mijn ruin is schitterend met roze (en dan vooral fushia), maar ook fel oranje en limoengroen staan hem zo sexy!

Mijn Fjordenmerrie is heel mooi met blauw en ook roze staat haar leuk. In plaats van naar het geslacht te kijken kijk ik gewoon naar de leukste combi :)

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 16:00

Waarom niet? Ik rijd mijn 6 jarige ruin ook regelmatig in het roze, incl bandages of knalroze peesbeschermers :-)
Hij ziet er echt niets van en loopt er ook niet minder door. Moet zeggen dat ik sowieso veel sets heb waaronder roze, gifgroen, knalrood en paars. Staat hem allemaal super en ik vind het leuk.

Ook bij ons op stal zijn er wel eens mensen die tegen hun paard zeggen: als je nu niet gaat luisteren en braaf gaat doen wat ik van je vraag, ga je morgen in het roze.... Vervolgens vragen ze dan aan mij of ik het niet erg vind, prima, ze doen maar. Ik rij in de kleuren die ik gaaf vind en die staan nou eenmaal goed op mijn paard. Wat de rest van de wereld er van vind moeten ze zelf weten....

Mijn jaarling hengst gaat over 2 jaar ook gewoon in het roze lopen hoor, geen enkel probleem mee.... Daarbij vind ik het wel lachen en toont het enerzijds ook van lef, niet iedereen doet het :-P

Nespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:08

Roze is toch juist heel leuk, ik bedoel, als het niet leuk staat bij de vacht van je paard doe je het niet maar als het gewoon leuk staat... Niet iedereen zou weten of het een hengst/ruin of een merrie is. ach, het is ieders eigen keus.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:09

Dahlia schreef:
@ ragdollcat: Overdrijven is ook een vak :P Dus als t paard een merrie zou zijn zou t wel ineens leuk staan? :P
Kijk, al dat over the top roze hoeft van mij ook niet (en dan bedoel ik dus alles roze :P )
Vroeger vond ik dat leuk ja, en ik vind het nog steeds onwijs schattig staan bij zo'n klein meisje met haar pony. Geweldig :))

Maar bij mij is het meestal alleen de pad, en evt. beenbescherming. :))
Staat hardstikke gaaf!

Haha ja ik overdrijf nogal. Nee ook niet bij een merrie, te zoetsappig, dus al helemaal niet bij een ruin.

Maar hier en daar wat roze is wel leuk en mooi, een stalgenoot heeft bijvoorbeeld echt een heel mooi roze zweetdeken voor haar merrie, die vind ik echt wauw mooi.

Maar bij kleine meisjes met hun kleine ponys vind ik dan weer wel cute ja.

Maar ik vind wel dat iedereen zelf moet weten wat ie mooi vind.

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:46

Ik heb helemaal niks met die kleur daarom koop ik het ook niet en heeft me pony ook alleen maar alle soorten blauw op <3

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:47

Neehoor, mijn paard zijn favoriete dekje is die grijze met roze rand, en hij is toch echt ruin.
Stiekem is het mijn favoriete dekje en heeft paard gewoon niet te zeuren :')

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:48

ik vind roze mooi :) gelukkig heb ik een merrie haha.. maar als het je ruin leuk staat zal ik het zeker doen hoor..