bedankt lieverd, het gaat je goed!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:00

SunxLove schreef:
Sorry hoor, maar ze vraagt zich af of ze nog goed kan zorgen voor haar paardje doordat ze een ongeluk heeft gehad. En daarom verkoopt ze haar paardje omdat dat ze gewoon het beste voor haar paardje over heeft. Dus ik vind dat ts gedaan heeft wat ze kon!

Sterkte ts!

Maar dan staat het topic alsnog verkeerd, het hoort hier niet ;)

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:04

SunxLove schreef:
Sorry hoor, maar ze vraagt zich af of ze nog goed kan zorgen voor haar paardje doordat ze een ongeluk heeft gehad. En daarom verkoopt ze haar paardje omdat dat ze gewoon het beste voor haar paardje over heeft. Dus ik vind dat ts gedaan heeft wat ze kon!

Sterkte ts!

Nee, in eerste intantie verkocht ze het beestje omdat ze verder wilde in de sport. Dat ze hem slecht verkocht heeft is spijtig, maar doet niets aan haar motief. Ze wilde er vanaf omdat ie niet goed genoeg was, en nu heeft ze spijt omdat ie wederom verkocht is. Enorm klote voor ts, en hopelijk is ie nu wel lekker terecht gekomen.

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:07

Wat een reacties! :(

Ik vind het net supermoedig van haar dat ze haar paard heeft kunnen wegdoen naar iemand die er lekker rustig mee in het bos wou, je kan toch niet meer wensen voor je paard? Dat ze haar paard terugkoopt getuigt er alleen maar van dat ze haar paard echt niet kwijt wou!

Sterkte TS! Trek je niets aan van al die reacties, je kent bokt vast, er zitten een hoop mensen bij die niet nadenken voor de iets posten. :)

Abiola

Re: bedankt lieverd, het gaat je goed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:08

Waaronder de ts

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:10

Abiola schreef:
SunxLove schreef:

Sterkte ts!

Nee, in eerste intantie verkocht ze het beestje omdat ze verder wilde in de sport. Dat ze hem slecht verkocht heeft is spijtig, maar doet niets aan haar motief. Ze wilde er vanaf omdat ie niet goed genoeg was, en nu heeft ze spijt omdat ie wederom verkocht is. Enorm klote voor ts, en hopelijk is ie nu wel lekker terecht gekomen.

Oke, dit is erover. Jij kan je niet plaatsen in TS. Niet iedereen heeft plaats om meerdere paarden te stallen? Wat gemeen van je.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:12

jumpiewumpie schreef:
Abiola schreef:

Oke, dit is erover. Jij kan je niet plaatsen in TS. Niet iedereen heeft plaats om meerdere paarden te stallen? Wat gemeen van je.

maar als ze zoveel van die pony houd, dan verkoopt ze hem toch niet? Ik denk dat ze liever met Mistral bezig is dan met dat sportpaard als ik het zo lees..

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:16

_Amigo schreef:
jumpiewumpie schreef:

maar als ze zoveel van die pony houd, dan verkoopt ze hem toch niet? Ik denk dat ze liever met Mistral bezig is dan met dat sportpaard als ik het zo lees..

Keuzes maken ís moeilijk. Toch fijn dat ze een leuke thuis voor hem zocht? Iemand die met hem in het bos wil? Dat ze hem gaf wat hij graag wou?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:17

Jeetje wat rot dat het zo gelopen is, hebben jullie de gegevens van haar nieuwe baasje nog? als je uitlegt aan de vrouw dat je het heel erg vind dat je geen afscheid hebt kunnen nemen, begrijpt ze dat vast wel! misschien dat je dan nog wel een keertje bij haar langs mag komen om Mistral nog eens een goede afscheidsknuffel te geven!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:48

Celiien schreef:
*even snel* : ben ik de enige die bokker Abiola over haar heen krijg nav dit topic of? .... :')

Nope, ik had ook binnen no time een pb.

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 08:04

ahh waarom zijn sommigen altijd zo kritisch op Bokt.. beetje medeleven is niet zo moeilijk toch?
TS wat een leuke pony kan me voorstellen dat het niet meevalt door omstandigheden hem te moeten verkopen. Het is een situatie waar je niet om hebt gevraagd. Dat zal je veel verdriet doen.
Mooie filmpjes, wat is het een vrolijke pony overal staan zijn oortjes naar voren. Echt een leuk dier!

Hoop dat je met de neuwe eigenaar toch een beetje contact kunt houden hoe het met Mistral gaat,

In ieder geval heel veel sterkte.

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 08:12

TS, heel veel sterkte met het verlies!

Abiola, wat vriendelijker mag ook wel. Als je graag verder wilt in de sport en je paard vindt het zelf niet meer leuk, is het alleen maar eerlijk om hem te verkopen naar een huis waar hij lekker zijn rondjes in het bos mag lopen. ;)

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 20:52

Citaat:

Volgens mij worden er over dingen heen gelezen door bepaalde mensen, of ik en sommige andere hier zien als enige nog een andere tekst er tussen staan. TS zegt dat ze een ongeluk heeft gehad, en dat het onzeker was of ze voor haar vriendinnetje kon zorgen. Dan wil ze volgens jullie liever een sportpaard? Daarom koopt ze haar weer terug? Moest dat paard dan eindigen net zoals sommige paardjes hier in Nederland die aan hun lot worden over gelaten? En waar de dierenbescherming aan te pas moet komen? Zodat ze als enige redt middel een spuitje kan krijgen? Denk toch echt dat TS het beste heeft gedaan voor haar meisje, en als ze dat ongeluk niet had gehad had ze haar nog steeds gehad.....

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 20:57

Famke_93 schreef:
Citaat:

Volgens mij worden er over dingen heen gelezen door bepaalde mensen, of ik en sommige andere hier zien als enige nog een andere tekst er tussen staan. TS zegt dat ze een ongeluk heeft gehad, en dat het onzeker was of ze voor haar vriendinnetje kon zorgen. Dan wil ze volgens jullie liever een sportpaard? Daarom koopt ze haar weer terug? Moest dat paard dan eindigen net zoals sommige paardjes hier in Nederland die aan hun lot worden over gelaten? En waar de dierenbescherming aan te pas moet komen? Zodat ze als enige redt middel een spuitje kan krijgen? Denk toch echt dat TS het beste heeft gedaan voor haar meisje, en als ze dat ongeluk niet had gehad had ze haar nog steeds gehad.....

Ja maar in het eerste geval ging het om een sportpaard te kopen omdat ze wedstrijden wou rijden, niet omdat ze een ongeluk had gehad ;)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 20:58

Kunnen we nu ophouden te zeuren?

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:02

_Amigo schreef:
Citaat:
Ja maar in het eerste geval ging het om een sportpaard te kopen omdat ze wedstrijden wou rijden, niet omdat ze een ongeluk had gehad ;)

Het is maar net hoe je het verhaal wil lezen.....want dat is volgens mij niet de hoofdreden dat ze dit topic gestart is. Ik denk toch echt dat toen ze haar terug kocht, het de bedoeling is geweest dat zij tot haar dood bij haar zou blijven. Alleen een noodlotig-ongeluk heeft daar verandering in aangebracht.....

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:04

TS: heel veel sterkte, kan mij voorstellen dat je dit moeilijk vindt :(:)

Heb ik trouwens iets gemist of is er een binnenkort een talentenshow om modje te mogen worden?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:22

@abiola: wat een verschrikkelijke harteloze irritante rotopmerkingen plaats jij.
Moet TS aan jou verantwoorden waarom ze het paard in eerste instantie verkocht?? Wie ben jij dan? God??

Als je je even verder leest als de woorden verkopen en sport, lees je dat ts het dier zelfs teruggekocht heeft om te voorkomen dat ze in de handel komt.
Nu heeft ze een ongeluk gehad waardoor niet zeker is of ze ooit nog voor een paard kan zorgen(wat al ontzettend heftig is, je gaat niet voor je plezier in het ziekehuis liggen) en raakt ze het dier alsnog kwijt zonder afscheid te kunnen nemen en dan kom jij met je prachtige wijze opmerkingen.
Dat het topic fout staat klopt, maar als je dat op deze manier moet vertellen ben je het eigenlijk niet eens waardom op te reageren.
En dat dit een ban gaat worden maakt me even helemaal niets uit, wat ben jij verschrikkelijk triest zeg.

Ts: heel veel sterkte hoor!! Lijkt me heel moeilijk en hoop dat je paard goed terechtkomt. :)

babssaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:31

@abiola zij kan er toch niets aan doen ik wil ook verder in de sport dus ik zal mijn pony ook moeten verkopen en het is toch goed dat ze hem terug koopt omdat ze wil dat hij goed terecht komt en dat ze door een ongeluk in het ziekenhuis komt kan ze ook niets aan doen dus stop met je commentaar aub je maakt het haar alleen maar moeilijker!!! heel veel sterkte TS.

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:53

Silence schreef:
Celiien schreef:
*even snel* : ben ik de enige die bokker Abiola over haar heen krijg nav dit topic of? .... :')

Nope, ik had ook binnen no time een pb.

Waarom krijg ik die nooit? *voelt zich eenzaam....* :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:53

Troost je Suvan ik krijg er ook geen 1 hoor :')

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:02

Wat een domme reacties sorry hoor..
Abiola, misschien dat jij beter een ander topic op kan zoeken ;) jeetje wat doe jij rot..

Ts, sterkte met je gemis :(:)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:06

TS, wat verschrikkelijk zeg dat de toekomst zo onzeker is door je ongeluk, en je daarom je maatje (weer) hebt moeten verkopen :(:)
Veel sterkte ermee !

Ik snap het probleem niet zo waarom ze haar paard in de eerste instantie heeft verkocht ?
Zij wilt graag verder de sport in, en dat paard was meer geschikt voor boswandelingen ed., lijkt mij heel moedig en verstandig van de TS om dan de knoop door te hakken dat haar paard beter op zijn plek is bij iemand die zo'n leuk wandelpaardje zoekt.
Anders staat die misschien toch maar wat in de wei ? Af en toe een ritje ? Terwijl de TS misschien net wilt dat hij bijna dagelijks een buitenrit kan gaan maken, maar zij dit hem gewoon niet kan geven.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:08

Abiola schreef:
Tsja, als je je paard niet wil moeten missen, moet je hem niet verkopen. In memoriam is voor dode paarden. Maar sterkte met je gemis.

Vind je reactie wel erg ver gaan! anders gezegd had ook gekunt, TS heeft gehandeld wat goed is voor het paard, niet wetend of TS er nog voor kan zorgen..

TS, Sterkte.. :(:) hopelijk kan je het paardje nog een keer opzoeken als je weet waar ie staat..

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:09

ZarcoTje schreef:
TS, wat verschrikkelijk zeg dat de toekomst zo onzeker is door je ongeluk, en je daarom je maatje (weer) hebt moeten verkopen :(:)
Veel sterkte ermee !

Ik snap het probleem niet zo waarom ze haar paard in de eerste instantie heeft verkocht ?
Zij wilt graag verder de sport in, en dat paard was meer geschikt voor boswandelingen ed., lijkt mij heel moedig en verstandig van de TS om dan de knoop door te hakken dat haar paard beter op zijn plek is bij iemand die zo'n leuk wandelpaardje zoekt.
Anders staat die misschien toch maar wat in de wei ? Af en toe een ritje ? Terwijl de TS misschien net wilt dat hij bijna dagelijks een buitenrit kan gaan maken, maar zij dit hem gewoon niet kan geven.

Amen _/-\o_

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:12

sorry hoor maar dit vind ik gewoon zielig voor TS, het is al poedersuiker dat ze haar pony moet verkopen, en dan ook nog zo'n reacties.

wat had ze dan moeten doen? pony in eerste instantie houden en zelf niet gelukig zijn? ik weet niet of je een beetje verstand van paarden hebt maar dan weetje ook als jij niet gelukkig bent, is je pony dat ook niet. ze wilde haar pony geen verdriet doen. dus heeft ze hem verkocht in de hoop dat hij bij een ander baasje gelukkig verder kan leven. toen kwam het beestje weer op internet en heeft ze hem terug gekocht, voor de pony zodat hij verder een fijn leven kon hebben. daarna kreeg ze een ongeluk en was het dus onzeker of ze er voor kon zorgen en heeft ze de pony verkocht, niet voor zich zelf maar voor het paard. zodat die gewoon aandacht krijgt.

als ik al mijn paarden en pony's had moeten houden die ik heb gehad had ik al een hele verzameling al denk ik dat ze allemaal beter terecht zijn gekomen dan dat ze bij mij waren gebleven.

ts heel veel stekte en ik hoop dat je nog vaak naar mistral kan gaan, en dat je er zelf weer helemaal boven op komt.