Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jojo1992 schreef:moet er wel iemand zijn die dat wil doen...
Ninx schreef:jojo1992 schreef:ja maar waarom kan ik op andere paarden wel galoperen dan?
mijn paard galopeerd ook niet goed.. springt steeds over en erg hoog met der achter benen
Wanneer een paard overkruist galoppeert kun je je afvragen of alles wel goed zit... klinkt alsof er dan toch iets niet helemaal goed zit. Een paard van die leeftijd zou normaal gesproken toch correct moeten kunnen galopperen.
Heeft ze vanaf het begin op deze manier gegaloppeerd? Hoe doet ze het aan de longe, of los in de weide?
jojo1992 schreef:ja maar waarom kan ik op andere paarden wel galoperen dan?
mijn paard galopeerd ook niet goed.. springt steeds over en erg hoog met der achter benen
Evelijn schreef:omdat als je ergens tegen aan loopt waar je dus echt zelf niet meer verder weet te komen, omdat jouw vaardigheid gewoon niet voldoende is dat een instructeur ook daar mee hoort te helpen. Paard laat zien dat hij echt niet normaal kan galopperen, TS vind het zelfs te eng worden... als instructie dan kan je iemand best verder helpen door zelf even te kijken hoe het voelt. (want soms kan het eruit zien dat het prima makkelijk op te lossen maar voelt het totaal anders)