Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saskia9"]
[quote="Desiree"][quote="verootjoo schreef:[
Er zijn tegenwoordig zoveel modellen in de handel, dat er vast wel een is die bij jou past, en als je gewoon je haar los doet, of een lage staart in doet heb je echt geen last van een cap. En heet is het ook niet, want tegenwoordig heb je ook caps met luchtsleuven, en lichtgewichten, en die zitten echt heerlijk!
[/quote]
ik heb zo'n dure lichtgewicht veiligheidscap gekocht. Het kreng. Het paste voor geen meter! Niets past. En ik rol mijn haar altijd op, anders moet ik het te vaak wassen en het is al zo droog. dus........... geen cap voor mij!
Jady schreef:Ik heb op Destiny ALTIJD mijn cap op,op Roduque niet altijd...![]()
Maar als ik naar buiten ga wel altijd!!
Ik vind ook,dat kinderen onder de 16 verplicht cap moeten dragen,zowel in de manegelessen,als pensionklanten.
Die regel is er bij mij op stal ook,alleen de pensionklanten worden nergens toe verplicht,alhoewel dit WEL in de regels staat.Ik vind gewoon dat eigenlijk iedereen een cap zou moeten dragen,je weet immers maar nooit!
Je hoeft er niet af te vallen,maar je kunt bijv ook net als ik laatst hebben in de buiten bak dat er een duif keihard tegen je hoofd aanvliegt,ik had gelukkig een cap op
silleke schreef:ik rij sinds enkele weken met een westerncap (ja cap is het eigenlijk niet echt het is zo een ding voor in mijn hoed). heb hem nu steeds in de bak en sinds vandaag (voor het eerst buiten) ook buiten op.
ilse_lieffie"]
[quote="Jady schreef:Ik heb op Destiny ALTIJD mijn cap op,op Roduque niet altijd...![]()
Maar als ik naar buiten ga wel altijd!!
Ik vind ook,dat kinderen onder de 16 verplicht cap moeten dragen,zowel in de manegelessen,als pensionklanten.
Die regel is er bij mij op stal ook,alleen de pensionklanten worden nergens toe verplicht,alhoewel dit WEL in de regels staat.Ik vind gewoon dat eigenlijk iedereen een cap zou moeten dragen,je weet immers maar nooit!
Je hoeft er niet af te vallen,maar je kunt bijv ook net als ik laatst hebben in de buiten bak dat er een duif keihard tegen je hoofd aanvliegt,ik had gelukkig een cap op
Saskia9 schreef:[
wacht maar tot je er een keer af valt en een gigantisch gat in je hoofd hebt..
dan had je maar al te graag een 'stomme'cap op gehad...
[/quote]
Desiree"]
[quote="Saskia9 schreef:[
wacht maar tot je er een keer af valt en een gigantisch gat in je hoofd hebt..
dan had je maar al te graag een 'stomme'cap op gehad...
[/quote]
Niet zo belerend he tante! misschien gebeurt dat wel een keer, en misschien verander ik dan van gedachten (voor zolang het duurt want ik heb wel een paar keer besloten om met cap te gaan rijden maar stapte iedere keer van die nieuwe gewoonte af). MAar tot die tijd ben ik nog niet echt overtuigd. Ik heb er te veel ongemak van. Ben veel gevallen hoor, maar niet op mijn hoofd.