Slecht geregeld op mijn werk! (manege)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 00:15

midara"]
[quote="ankie1 schreef:
zo gaat dat al jaren daar op die manege zal voorlopig niet veranderen ook

Je hebt gelijk.
Ik werk daar nu 2 jaar maar moet nog steeds elke maand bellen voor mijn salaris word je echt gek van.
Dees blijf stuf volhouden en zeur ze daar helemaal gek.
Zo heb ik het tenminste gedaan. Als je toevallig iets anders leuks tegenkomt laat het dan ff weten, ben het ook meer dan zat daar.
-x- Maaike
[/quote]
Heej grappig dat je hier ook zit. Het is er idd heel slecht geregeld!
tot donderdag...hahaha

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:11

ik ben eigenlijk benieuwd of je een contract hebt
want dat kan ik nergens in dit topic terug vinden
of ik heb er misschien overheen gelezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:18

Als je dit nodig hebt voor de opleiding, dan zal er zeker een arbeidsovereenkomst cq stageovereenkomst aanwezig zijn, vraag deze desnoods op school op.

Daar zou je wat mee kunnen doen, en verder als het echt de pan uitrijst kan je de brief sturen die ik je hebt gepbd.

En wil best voor je bellen hoor, als een of andere advocaat Haha!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:25

Zodra je door je proeftijd heen bent krij gje een contract, tenminste dat moet je dan maar hopen.
Ik had een afspraak met de baas gemaakt om een contract op t estellen, maar op he tlaatst belde ze af.
De volgende afspraak kon ook niet doorgaan omdat er iets met de boekhouder was (snap dat ook nog steeds niet maar goed).
uiteindelijk heeft mijn vader heel boos opgebeld en toen was he topeens binnen een week geregeld.
Dus Desiree blijven zeuren.
Ik heb je vandaag niet gezien klopt dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:31

Een contract moet voor aanvang van het werk getekend worden door beide partyen. Dus voor je proeftijd!!!

Let op, bij een jaar of half jaar contract mag maar 1 maand proeftijd opgenomen worden.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:39

Begrijp ik het goed dat het bij mij dan ook niet klopte?
Na een maand proeftijd kreeg ik dat contract (werk op de zelfde manege waar deze topic over gaat)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:04

midara schreef:
Begrijp ik het goed dat het bij mij dan ook niet klopte?
Na een maand proeftijd kreeg ik dat contract (werk op de zelfde manege waar deze topic over gaat)

dan ben je dus eigenlijk gelijk in vaste dienst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:10

Ja inderdaad, en eigenlijk gaat dan en onbepaalde tijdscontract automatisch in, je werkt dus zonder contract in de eerste maand.

Ben je wel betaald in je eerste maand?

En dames hoe zit het met de vrije dagen, vakantiegeld enz? Is het uberhaupt wel wit? Krijgen jullie loonstrookjes?

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 19:06

ik he nog geen loonstrookje gzien! Alleen een contant voorschot van 200 euro! Verder nix.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:32

Heb in totaal 3 loonstrookjes gehad toen iemand anders de adnistratie deed. ik sta wel op de looslijst nu maar dat heeft wel ff geduurd.
Vakantie dagen is wel ok 3 weken in d ezomer weggeweest en heb nu nog een paar vrije dagen over.
Waar ik wel heel kwaad om ben is dat ik elke zondag moet werken ELKE zondag!!! Terwijl er toch genoeg mensen werken die hewt ook zouden kunnen doen maar nee hoor dat mag Maaike opknappen.
Desire dit is niet banketstaaf bedoelt voor jou ik hoop dat je dat begrijpt.
Dees stond ook op de zondag ingedeeld, maar ging naar de baas en zei dat ze niet kon was verder geen probleem. Dus zeg ik later ou ik kan ookniet elke zondag: maar daar word niet naar geluisterd. Ik ben verder niet jaloers ofzo maar vind het wel raar. Nog zoiets. De bedrijfslijder zegt zo van "ja maar ik ga niet op zondag werken dahag daar heb ik geen zin in" En dat noemt zich bedrijfleider. Lekker geregeld daar op die manege he?? Wel weer genoeg gezeurd zover.
Desiree laat anders je moeder bellen en flink schelden misschien maakt dat indruk Haha!

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 23:37

die bedrijfsleider stelt toch geen reet voor! Zei stelde toen ook voor dat ik op me vaste vrije dag moest werken. Toen ik er over wou gaan praten moest ik in ene naar de baas toe. Los het dan ook op bedrijfsleider als je bent. Maarja kortom ik ga daar weg! Ik ga dinsdag klagen bij school en maandag belt mijn ma.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:40

goed zo als je wat anders vind ga ik met je mee hoor als het kan wat een snet bedrijf is he toch.
Heb daar ook heus wel leuke momenten hoor denk nou niet dat het daar alleen maar stom is maar over mdeze dingen ga je wel nadenken...

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:41

aangenaam kennis te maken deesenjambo en midara;)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:53

hihi he Marjan Alles goed? Zag je rijden met Pien bij Joop.

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:46

wat een rare gang van zaken Verward
ik snaop dat je boos bent zeg
nouja in ieder geval veel succes ermee Lachen

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:29

Citaat:
Ik werk daar nu 2 jaar maar moet nog steeds elke maand bellen voor mijn salaris word je echt gek van

Hier snap ik dus echt niks van he?

Als je zo je salaris moet ontvangen ga je toch wat anders doen.
Mensen wordt wakker, als je iets overkomt op zo'n bedrijf heb ik daar hele slechte gevoelens over.

Jullie worden gewoon gebruikt!

Cissieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:44

Misschien heb je gelijk, Dees, maar het is wel zo netjes om even af te bellen. Dat je problemen met je baas hebt, daar kunnen je collega's niks aan doen, maar om zomaar weg te blijven zonder af te bellen vind persoonlijk geen stijl. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Wij als collega's rekenden wel op jou! Maar dat was dus misplaatst. Jammer hoor.
Veel succes in je verdere loopbaan!
Cis

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:50

Weet je wat geen stijl is, Cissieeeee ?
Iemand die 3 maanden lang keurig op z'n werk op komt draven en nagenoeg nog geen cent gehad heeft.
Zoals jullie waarschijnlijk op Dees gerekend hebben, zo heeft Dees waarschijnlijk op haar salaris gerekend.
Waarom zou een werkgever zich niet aan afspraken (lees: betaling) hoeven te houden en een werknemer wel ?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:53

ik ga met oscar mee....... geen stijl zo een baas..... enuh ik vind het eigenlijk ook geen stijl van de collega's die dat goedkeuren.

Cissieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:00

Dát zeg ik dus: misschien heeft Dees gelijk, maar wij als collega's regelen haar geld niet he, dus had ze ons wel even af mogen bellen. Wij werken ook keihard en we rekenden erop dat ze kwam.

Cissieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:02

En geen stijl van de collega's die dat goedkeuren??
Ik bemoei me niet met zaken die me niet aangaan. Ik weet niet wat er tussen Dees en de baas speelt, gaat mij niks aan.
Mijn geld en alles eromheen is in ieder geval prima geregeld.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:03

ze heeft toch geen verantwoording af te leggen naar jullie toe........ kom nou.

Ze is geen overeenkomst aangegaan met jullie. Zou een mooi verhaal zijn. Ik stop morgen met werken en moet ik dan 10500 collega's even bellen?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:05

Als je niet weet wat er speelt, dan vind ik het ongepast om Dees op deze manier een schuldgevoel aan te praten.
Jammer dat je wel genoeg lef hebt om Dees op haar daden aan te spreken, maar als het om je baas gaat dan "bemoei je je niet met die zaken".

Cissieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:16

Typ ik Turks of zo?
Of hebben jullie geen school gehad?
OK, dan zal ik het nog even uitleggen.
Stap voor stap.
Dees en ik en mijn andere collega's werkten samen. Ja?
OK volgende stap.
Mijn salaris en alles is goed geregeld, wat Dees voor problemen met de baas heeft, daar weet ik niks vanaf.
Maar van de een op de andere dag kwam Dees niet opdagen. Ik snap wel dat ze boos is als het allemaal klopt, en ik zeg niet dat ze 1001 collega's af moet bellen. We zijn er met niet zoveel, maar ze had geen 1 van ons gebeld.
Wat kunnen wíj er aan doen dat ze problemen heeft met de baas?
Ze werkte met ons samen toch?
Maar goed, laat maar, ik zal wel niet duidelijk zijn. We hebben haar nog geprobeerd te bellen, maar een voicemail zegt niet veel terug.
Is Dees er eigenlijk nog? joehoe?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:20

Wat heeft ze in hemelsnaam met jullie te maken dan......... en trouwens met iemand met jouw houding zou ik niet eens kontakt willen........

arrogantie ten top........ het is niet te geloven waar je het lef vandaan haalt om hier haar zo aan te spreken. Als je echt lef had dan ging je naar haar (jullie) baas en ging je daar om uitleg vragen..

Hij is degene die jullie werksituatie moet regelen, zij niet. Zij hoeft zich niet tegenover jullie te verantwoorden.