Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Of zijn er mensen die van mening zijn dat, vanwege de hoge pijngrens die paarden hebben, je zulke paarden beter kunt laten inslapen?
ellenlouise schreef:Ik ben er zeker geen voorstander van om een paard dat kreupel loopt maar ergens op een weilandje te zetten. Heb helaas 2 weken geleden om diezelfde reden mijn paard in laten slapen.
Jantien schreef:Het gaat erom of je onderkent dat je paard een probleem heeft, en je daar dus iets aan doet zodat het probleem over gaat.
En niet dat je je kop in het zand steekt omdat je paard geen probleem zou hebben.
Cassidy schreef:Jij kunt ook niet meteen uit je bed een driedubbele flikflak draaien.
Ieder paard heeft even de tijd nodig om los te komen. De eerst 10 Minuten stijvig lopen bij het rijden zie ik niet als kreupelheid...
Fitzroy schreef:Ik vind wel dat er een verschil tussen stijf en niet rad zit.
Niet rad is in mijn beleving kreupel.
Paarden lopen niet voor niets kreupel, die kunnen niet doen alsof. Een kreupel paard heeft pijn, in welke mate is voor ons moeilijk te bepalen.
Pipo"]
[quote="Cassidy schreef:Jij kunt ook niet meteen uit je bed een driedubbele flikflak draaien.
Ieder paard heeft even de tijd nodig om los te komen. De eerst 10 Minuten stijvig lopen bij het rijden zie ik niet als kreupelheid...