*** kimsalabim***

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:41

Goh, mensen mogen zelfs geen vragen aan je stellen.... Ik bedoel niks negatiefs hoor, maar als een mens zich ook al niks af mag vragen....
Lijkt wel of je alleen maar reacties met wauw, wat een schitterende pony accepteerd.... pfff

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:46

kiekiek schreef:
VOOR het steigeren hou ik me vast met een hand en geef met mn andere hand het commando (door mijn teugels hoger te houden en aan te drijven, met mn benen) Als ze dan eenmaal gaat steigeren laat ik het zadel los zodat ik met twee handen naar voren kan anders gaat ze te hoog...
Nou nog commentaar?

wooow iets vriendelijker mag wel Scheve mond

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:33

maarre wat vinden jullie van mijn foto's ????

kiekiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 21:50

Tuurlijk kan t vriendelijker, maar waarom moet er gezeurd wordn over iets wat iemand doet die je niet kent? Als ik nou gewoon mijn einge manier van rijden heb? Sorry hoor, maar ik ben t gewoon zo gewend, jammer dan dat t volgens de officiele regels dan niet klopt...

Het was overigens niet de bedoeling dat ik beoordeelt werd, het is de bedoeling dat de reacties over Kim gaan...

Liefs
KIKI

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:28

Ik beoordeel niemand, ik vroeg me enkel wat af. En als je nergens tegen kan, en enkel reacties op kim (leuke pony!) wil, moet je geen foto's plaatsen, of geen foto's met jou erop

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 19:32

vragen mag altijd Knipoog