Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar we zijn sinds kort aan het oefenen ophet draaien, keren en dergelijke. Vandaar dat ik je tocheven wilde meegeven hoe wij dit nu aanpakken in de lessen .. 
YelaBrenda11 schreef:dit is dus het punt,hoe geef ik die hulp? Dat is een beetje het punt. wat je beschrijft begrijp ik en zover was ik ook al
Motje11 schreef:Leuk dat je aan me denkt YamaDeva!YelaBrenda11 schreef:dit is dus het punt,hoe geef ik die hulp? Dat is een beetje het punt. wat je beschrijft begrijp ik en zover was ik ook al
Ik geef de volgende zithulpen:
- gewicht op je zitbeenknobbel aan de kant waar je heen wilt
- kijken waar je heen wilt waardoor schouders en heupen iets meedraaien
- beide handen naar de kant waar je naartoe wilt (binnenhand van de hals, buitenhand naar de hals toe)
- buitenbeen naar achteren
Motje11 schreef:Leuk dat je aan me denkt YamaDeva!YelaBrenda11 schreef:dit is dus het punt,hoe geef ik die hulp? Dat is een beetje het punt. wat je beschrijft begrijp ik en zover was ik ook al
Ik geef de volgende zithulpen:
- gewicht op je zitbeenknobbel aan de kant waar je heen wilt
- kijken waar je heen wilt waardoor schouders en heupen iets meedraaien
- beide handen naar de kant waar je naartoe wilt (binnenhand van de hals, buitenhand naar de hals toe)
- buitenbeen naar achteren

Maar leuk dat het goed ging!grietje14 schreef:Het is dan toch zo dat als je naar links wil je het rechterbeen naar achteren moet doen?