sneeuw, buitenrit, gevallen met lou!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:48

Jaa heel goed gezien er staat ook een stukje Tibbe op de foto Haha!

Ja klopt Maatje dat zei jij nog van die paardenfluiteraar, toen zijn we er ook maar langs gaan lopen want het was gewoon te gevaarlijk. Als we van te voren hadden geweten dat het zo ging sneeuwen waren we echt niet gegaan. Maar dit levert natuurlijk wel mooie foto's op Haha!

Nou maatje ik denk niet dat alleen loulou morgen spierpijn heeft maar ik ook. Pfff dat is vermoeiend als je helemaal naar huis moet lopen.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:56

Nou jullie het zeggen. Bij de Paardenfluisteraar was er ook die val met de sneeuw, maar dan veel erger brr als ik daar weer aan denk. Gelukkig is alles moet loulou goed Lachen

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:47

gelukkig bleef het hier de hele dag droog, alleen vanochtend miezerde het een beetje, geen sneeuwwolkje te zien(is aan de ene kant makkelijk voor de paardjes, maar aan de andere kant niet zo gezellie), in zeeland is er bijna nooit sneeuw, alleen maar een beetje natte..

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:28

Mooie foto`s!
Volgens mij de eerste sneeuwfoto`s van bokt Lachen
Wel zielig van loulou maar gelukkig heeft ze er niets aan over gehoude.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:53

keimooie foto's!! maar wel eng dat loulou uitglee