poedeltje schreef:hallo allemaal.
hierbij wil ik reageren op het verhaal van wauweltje. ik ben het er mee eens dat een dier niet op wat voor manier dan ook, op harde wijze, en zelfs met letsel gestraft moet worden. allereerst wil ik zeggen dat ik de eigenaar van whitestone persoonlijk ken, het werkelijke verhaal heb gehoord, en de zogenaamde verwondingen met eigen ogen heb gezien.
ik moet eerlijk zeggen, dat de genoemde verwonding niet meer was dan een klein wondje, wat bovendien met zorg behandeld werd, want het is al bijna volledig verdwenen.
uit het bovenstaande stukje blijkt dat er van 1 mug wel 10 olifanten gemaakt zijn!.
de persoon wauweltje is mij bekend,van de manege waar ze enkele lessen geeft, in een kooldorp in de regio van haar woonplaats, en wil zieltjes winnen met zulke verhalen, om voor haar eigen gevoel, beter te zijn en worden dan ze nu in werkelijkheid is. ( in de volksmond ook wel misplaatste arrogantie genoemd).
het verhaal van wauweltje zat haar blijkbaar zo hoog, dat ze het nodig vind om het op deze site te plaatsen. mij zit het verhaal van wauweltje hoog, vandaar mijn reactie, op deze wijze, die eigenlijk niet in mijn aard ligt.
wat ik jammer vind is dat ze deze site misbruikt, en mensen hierdoor beledigt.
hier hou ik dus niet van en vraag jullie dan ook om wijzer te zijn dan wauweltje, en niet meer te reageren op dit verhaal. wil je wel wat weten?
volg mijn advies: wend je dan tot whitestone. (dat schreef die zelf ook al)
Laten we wel een BEETJE normaal blijven doen,tenslotte gaat het om het welzijn van dieren,en niet om ruzies tussen mensen,bovendien denk ik niet dat Wauweltje dit er Zomaar neer heeft gezet,maar goed..Wel een beetje normaal doen tegen je medemens! En bedreigingen uiten is meer toegeven dat het waar is!