Koud he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:32

Mijn paardje heeft gisteren nog lekker op het land gelopen. Wel een winterdekentje op gedaan. Maar ze had het best naar haar zin. Vandaag na het longeren wel met deken op uitgestapt. Maar ja, we kregen ook een sneeuwbui op ons kop (kan je nagaan hoe vroeg ik stond te longeren, maar je moet wat met een jong paard).

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:29

jah erg he dart ut nu al zo vreselijk koud is brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:34

Ik was gisteren jarig en keek even naar buiten toen ik wakker was. Alles wit Scheve mond Ik heb echt in de 21jaar dat ik nu leef nog NOOIT sneeuw op me verjaardag gehad, maar het had opzich wel wat speciaals Tong uitsteken
Alleen toen was ik nog niet buiten geweest Echt niet normaal meer zo koud!! Heb ook eigenlijk de hele dag koud gehad (zoals al zovele dagen), nee geeft mij maar de lekkere warme zomer Cool
Onze paarden staan trouwens nog wel lekker buiten (onze fokmerries + veulens) en die vermaken zich prima in deze kou

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:37

_Michelle_"]
[quote="IngridM schreef:
ik zit voornamelijk bij de kachel, dus heb geen idee hoe koud het is hahaha.

daar kom jij zondag nog wel achter Extreme duivel
gisteravond had ik het erg koud!! vandaag vond ik het opzich nog wel meevallen vergeleken met de afgelopen dagen. zal ik de winter overleven op mn scooter Verward
[/quote]

hihi ja morgen THE day.............

enne op de scooter overleef je wel hoor, ik heb jaren op de brommer getufd, hele stukken, en ik leef ook nog.......... Haha!
Dit jaar voor het eerst een warme auto.............hmmmmm

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:38

Noureyev schreef:
Als hij gaat zweten vat hij op deze manier geen kou op zijn spiertjes.
Ik heb gewoon graag zekerheid.

hij is mijn eerste EIGEN paard en ben heel voorzichtig met hem. Bloos
Maar dat zal iedereen wel hebben gehad toch?

het is ook geen aanval hoor meis........ Ach gut
je moet lekker doen wat jij denkt dat het beste is voor je paardje, en je hebt helemaal gelijk; er staat vol de wind op daar, dus kan me voorstellen dat het erg koud is en misschien wel net zo koud aanvoelt als met vorst ofzo..

dus nogmaals; het was NIET vervelend bedoelt, JUIST niet......

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:29

Ik had het gisteren zo koud, dat ik hem lekker gepoetst heb en toen......... mocht hij lekker met de andere de wei op. Ik heb de warmte gauw weer opgezocht. Meestal ben ik niet zo'n koukleun, maar ik moet er zeker nog aan wennen

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:46

Mijn paardje staat nog op de kliniek, en daar hebben ze (lichte) verwarming in de stallen!!! Echt een verademing voor al die zielige beestjes, en natuurlijk ook heel fijn voor de bezoekende baasjes....Haha!

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 18:51

Pascha schreef:
Mijn paardje staat nog op de kliniek, en daar hebben ze (lichte) verwarming in de stallen!!! Echt een verademing voor al die zielige beestjes, en natuurlijk ook heel fijn voor de bezoekende baasjes....Haha!

Zo heeft het toch nog een voordeel daar staan.
Heerlijk verwarming op stal, lijkt me super Haha!