wat is jou leukste paardenmoment

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:52

dat ik de afgelopen wedstrijd alles foutloos had gesprongen. Had (vooral toen ik suleika net reed) nooit durven dromen dat ik ooit een foutloos parcours zou rijden, of in de ereronde zou komen.
Omdat ze toen zelfs niet eens over een balkje durfde te stappen!

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:53

Ik: Toen ik mijn paardje kreeg,
en voor de eerste keer (vorige week) samen emt haar naar buiten ging!
Fanstastisch! Haha!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 21:02

ook is een rottig moment van mij toen mijn lievelingspaard werd verkocht Huilen ik mis hem heel erg Verdrietig

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:40

joortje schreef:
alles is leuk met ponys en paarde n en shetjes!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

niet als je met je paardje half over de kop flikkert op de weg.... Scheve mond dat was mijn niet leukste moment met hof...

en mijn leukste, zoveel... bijvoorbeeld als ie lekker in een schoon stalletje staat en hij is lekker aan het eten ofzo, dat vind ik al leuk! Of een hinnikje, een lieve oogjes enz.. Knipoog Haha!

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:11

Mooiste moment: de geboorte van noah
Slechtste moment: toen ik te horen kreeg dat iwan (mijn verzorgpaard) een rotte kies heeft en dat er niks aan wordt gedaan.

evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 09:31

leukste moment:
als ik s ochtends vroeg in de stallen kwam (werkte daar) en dink stond helemaal aan de andere kant en ik riep heel zachtjes zijn naam dan hinnikte die alles bij elkaar.
het rijden samen en het met hem bezig zijn heeft ook hele mooie momenten opgeleverd Lovers
rotste moment:
hoe die wegging (op wat voor manier ! Boos! )

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:01

Toen ik voor het eerst op mijn nog groene paardje door de bak rond stapte, vond ik een erg leuk moment!
En toen ik voor het eerst op aan paard in passage ging, wat een machtig gevoel!
En dat ik bij een stoeterij in Spanje was waar Andalusiers gefokt werden, dat ze al hun 2 en drie jarige hengsten lieten zien, die daar in grote kuddes opgroeiden, super mooi!
en, en......zo kan ik nog even doorgaan.

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:18

stomste:
Toen Storm, mijn lieveling van de manege dood ging (in de sloot gevallen) Huilen
Ik was echt gek op dat beesie.. je kunt je nie voorstellen hoeveel ik van dat paardje hield. Ik ree elke week carrousel op hem en kan er nog steeds niet tegen om een andere pony in ZIJN stand te zien staan... Verdrietig

leukste:
Toen ik Piedro kreeg En eigenlijk alle momenten met hem en mijn verzorgpony's. Ook vind ik elke vrijdag van 7 tot 8 geweldig ! Dan ga ik namelijk carrouselrijden op esmee Nu mijn nieuwe lieverdje, maarre denk maar niet dat ze ooit de plek van overleden Storm zal kunnen innemen hoor!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:42

Leukste moment:
Mijn eerste wedstrijd, en toen meteen 2de plaats. (padijtje werd helemaal doodgeknuffeld)

Trieste moment:
Dat we 2 weken geleden het succes volste paard van mn instructrice na een 1 uur durende fotosessie op een andere stal achter moesten laten I.V.M verkoop. (God, wat heb ik gejankt zeg.)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 23:14

Het leukste, dat zijn er meerdere. Dat ik Dennis heb kunnen kopen(ook al was dat de dag na mijn minst leuke moment), dat hij goedgekeurd werd als dekhengst, en dat hij een paar minuten daarna ook nog dagkampioen werd(!!!!), dat Floortje(de 1e dochter van Dennis) geboren werd en alle andere kleine overwinningen van ons(een proefje rijden, heerlijke momenten met z'n 2en in het bos, hem met een paar kleine kinderen zien aanprutsen, zien dat een Z-ruiter een appeyument met Dennis kan rijden, de eerste keer buigen/knielen/liggen/zitten/enz.)

Het meest trieste moment is 100% zeker het moment dat Max overleden is. Hij is verdronken en in ons handen gestorven.

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 06:16

Leukste momenten:

- Toen ik voor het eerst een verzorgpaard had, Garant, maar die is helaas verkocht Huilen

- Toen ik voor het eerst mn eigen pony kreeg! Polly..

- Toen ik voor het eerst in rengalop ging, dat vond ik heeeeel erg cool

poedersuiker moment!

- Dat Polly ingeslapen moest worden worden en in mn handen is doodgegaan Huilen Huilen Huilen

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:31

Mooiste momenten:
Toen mijn 2 pony's naar ons toe kwamen ...
Mijn eerste buitenrit met mijn eigen pony *LOL* ...
Toen ik voor het eerst één was met mijn pony Lovers ...
Stomste (verdrietigste ) Momenten:
Toen een van onze pony's de eerste dag bij de keuring werd afgekeurd en mee terug moest met zijn oude eigenaar Huilen ...
Toen ik viel met mijn pony en mijn enkel brak Huilen ...

Relly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 11:19

Leukste moment:

Toen ik een jaar of 14 was en de moeilijkste pony van stal eindelijk over de hindernis kreeg!:D Ik zal het nooit vergeten * trots* En natuurlijk toen ik mijn eerste eigen pony kocht! wat was ik blij zeg!

Rotste moment: Toen ik mijn pony moest verkopen omdat ik haar niet meer kon betalen...Verdrietig