de reden waarom ik weer op zoek ben naar een ....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:13

Nee, dat hoeft niet zo te zijn.
Volwassenen zijn weleens veel slechter in dictee dan kinderen!
Kijk maar naar mij...... Haha!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 23:27

is dat zo?? Ik weet niet of jij zo slecht bent in Nederlands?? Bloos!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:26

Misschien dictee, maar de manier waarop.
Ik ga er niet vanuit dat jij op jouw leeftijd gaat zeggen : Oh wat een vet gaaf coole pony, ik wil hem wel kopen....moet ik wel aan mijn ouders vragen want ik krijg maar 250 euro in het jaar!!
Etc etc

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 09:32

Herkenbaar en ontzettend irri. Zo had ik ook een mondelinge overeenkomst mbt de aanschaf van een draver. Aanbetaling was niet nodig want het kwam allemaal in orde. 2 Dagen voordat we het paard gingen halen werd ik gebeld door de trainer dat de eigenaar het paard toch niet verkocht (in de tijd dat hij mondeling al van ons was, is hij nog 4x gestart op de koers en 3x 1e geworden) werd. Mondelinge overeenkomst is idd rechtsgeldig, maar ga je dan idd een langslepende zaak aanspannen om een paard te krijgen wat je misschien maar een half uur gezien hebt? Ik heb er dus vanaf gezien........

Succes met het vinden van een geschikt paard.

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 11:50

Bedankt hoor!! We zijn wel weer op zoek, maar raar is dat, we moeten er gewoon ons overheen zetten, lijkt net of je een ander paard dan niet zo leuk vindt....komt denk ik omdat je je al helemaal verheugd hebt op het paard wat je mondeling al gekocht had!! (en foto's en video van gemaakt had..) Verdrietig

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 00:22

SANEX schreef:
Misschien dictee, maar de manier waarop.
Ik ga er niet vanuit dat jij op jouw leeftijd gaat zeggen : Oh wat een vet gaaf coole pony, ik wil hem wel kopen....moet ik wel aan mijn ouders vragen want ik krijg maar 250 euro in het jaar!!
Etc etc

Zo zeggen de moderne kinderen het niet.......... Tong uitsteken

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:49

Hoi,
Ik zou mijn 1e eigenpony krijgen,wij hadden er 1 en die zou gekeurd worden ik al vanaf juli zenuwachtig eindelijk zou hij eind augustus komen krijgen we een telefoontje van een kennis van ons,is hij afgekeurd!!!Ik was verdrietig!Helemaal in spanning dat hij het weekend zou komen,niet dus.Maar nu hebben we een ander leuk paardje en die gaan we aanstaande zaterdag ophalen!Voor mij dus gelukkig weer goed!En voor jullie zeker weten ook dalijk weer!
Veel sterkte!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 19:36

Nou ik heb dus net precies hetzelfde gehad... nouja oke t is misschien iets anders maar toch ;

Ik had een leuk paardje gezien, met mijn ouders overlegd etc (in het eerste geval mocht het niet, later TOCH WEL Haha!) dus ik helemaal blij, wil die mensen weer gaan emailen voor een afspraak (hadden daarvoor al enkelen keren heen en weer geemaild etc.) krijg ik een mailtje binnen :
Afgelopen weekend verkocht...

Zie op mn topic in paardenpraat - tinkertje op het oog