Geschoren shet!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:06

Titsie schreef:
Nee , ik longeer niet op de stenen! Dit is warm lopen en voor de afwisseling is dit ook goed op stenen maar drafen op stenen doe ik niet! En die voeten erachter ha ja dat ben ik. Ik moest haar scheren omdat ze veel voor de kar loop en je haar haast niet meer droog kreeg na het werken. En die toutjes zitten eraan omdat ze zo vit was dat ze iedereen eraf bokte! Schattig he.

Nog 1x een opmerking van mijn kant daarover Bloos Ik longeer Zorro 1x per week ook met touwtjes, dat gaat heel goed. Bij deze pony zijn ze wel erg kort, pas er mee op. Een shet bokt met zijn hoofd tussen zijn knieën en ik weet uit ervaring dat je moet zorgen dat zijn koppie omhoog blijft. Deze kan zijn koppie niet omhoog doen dus volgens mij is het gevolg dat ze makkelijker kan bokken.....en zijn de touwtjes geen oplossing.

Zorro heb ik ook geschoren en volgende week is hij weer aan de beurt, ik krijg hem nu al niet meer droog Voor het eerst heb ik dit jaar ook zijn beentjes niet geschoren maar ik heb het een stuk lager laten zitten. Voor net onder de voorknie en achter net onder de hak. Je ziet bijna de overgang niet en is dus wel een mooier gezicht een shet met sokken Haha!

tijgeramigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:14

sorry maar het ziet er mischien wel leuk uit maar ik had het zlef niet gedaan en voraal met die touwtjes niet

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:35

Het topic is al een beetje oud maar toch kan ik het niet laten om even te reageren.
Waarom mogen fjorden, haflingers en tinkers wel bijgezet worden maar een shet niet ivm een korte hals? Dit mag je mij wel eens gaan uitleggen.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:33

xie nog steeds nix Boos!