En hebben ze een superdag dan bokken en springen ze als ik aan kom (wat ik wel heel cool vind van mijn 23jarige merrie
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En hebben ze een superdag dan bokken en springen ze als ik aan kom (wat ik wel heel cool vind van mijn 23jarige merrie
) Jackytje schreef:Ik heb er wel nog eentje... Ik waarschuw jullie wel, want ik had mijn hoge piepstem opgezet en het klinkt nergens naar![]()
(Stal is trouwens inloopstal, zonder tralies etc, ze kan gewoon overal lekker meekijken)
Geen gehinnik hier, maar wel een lief koppie
Leuk filmpje, heel herkenbaar de piepstem ik kan dat ook niet laten
gohya schreef:@pleiada
Vind je dat een teken dat ze het naar de zin hebben als ze niet naar je hinniken?
Het is toch juist een teken dat ze blij zijn als ze je zien aankomen en daarom spontaan hinniken?
Als ik de voerton open maak,ja dan hinniken ze ook,maar das dan puur om de biks te doen.

hoe durf ik haar buiten in de regen te laten staan..
)
Dan lopen ze terug, meestal helemaal naar achteren in het land. Als ik dan de pony terug doe, komen ze soms naar de pony toe, of ze stapt/draaft naar de rest. 

saskiakefie schreef:Caira schreef:hmm ik zou ook hinniken als ik helemaal ingepakt zo in een betonnen cel zou staan, hopen dat iemand mij eruit haalt.... Nee mijn paarden begroeten me niet zo, die kijken even, en als ik met hooi aankom dan willen ze wel komen. Maar geen hinnik scenario's waarom zouden ze?
Inderdaad dat was wat ik ook dacht
In de wei komt ze 9 van de 10 keer op me aflopen. Als ze erg ver staat dan blijft ze liever lekker staan.
Maar als het water op is en ik kom dat bijvullen dan murmelt Amber ook weleens. Als ze staan te eten en ik kom langs dan krijg ik soms een zacht hinnikje, hangt denk ik aan de bui. Dan kijken ze even en dan eten ze gewoon verder. Ze herkennen het geluid van de schutting, dus mijn buurtgenoten weten precies wanneer ik ze ga voeren, want dan staan ze al te hinniken.
)
maar als ze zich gewoon lekker vermaken overdag op de wei dan hebben ze echt niet zo een behoefte mij te zien hoor.