Heleenzz2 schreef:Al is aan authisme gedacht?Klinken toch als behoorlijke authistische trekjes
Dat zeg jij wel met een leuke smiley erachter, maar in principe is ieder paard autistisch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anneliesdj schreef:Nee je hebt niet de enige.
Maar gek genoeg heb ik ook vaak het idee; doet ze dat nou omdat ze zóó ontzettend dom is of is het gewoon een slimme truuk??
Tjah...
Maar ik heb hier ook lijpie's staan die zeker niet dom is en alles prima vind, niet opkijken van auto's, borden langs de weg en ga maar door. MAAAR als er dan een landhek staat wat wit geverfd is is dat ineens wel eng en nog erger; een tak die gewoon uit het bos is komen waaien en ietsje buiten de begroeiing is geeindigd die is doodeng, ga je vol voor in de ankers. Een ree die 100 meter verderop oversteekt is erg genoeg om een kwartier later nog panisch steigerend proberen om te draaien.
En als je dan op de terugweg bent en op het mooie zandpad je eigen krabbelspoor tegenkomt waar je net zo panisch hebt staan doen dan ga je weer in de ankers natuurlijk.
Maar even verderop hout afgedekt met blauw plastic, alle soorten wegverkeer, roodwitte paniekborden en ga maar door, daar loop je slapend langs.
O en 'in de ankers' is letterlijk, deze gooit echt een anker uit
Cryssie schreef:Jouw paard een IQ van een baksteen? Dan heeft het paard van mijn zusje een IQ van over de 200. Zij is te bestempelen als een 'NERD". Iets nieuws wordt er op stal bevestigd? Deze dame staat erbij en kijkt hoe snel zij het erweer af kan halen en damned het lukt haar ook. Extra touw bevestigen voor haar ontsnappingspoging? Prima, dan wacht ik toch tot het vrouwtje denkt dat ik er mooi achter blijf. Vrouwtje haalt het weg en weg ben ik....
Mijn zusje krijgt les, de lesgeefster legt haar iets uit.., je ziet Miss Grace al denken: "zo aandacht verslapt bij het vrouwtje, dan ga ik mooi een andere kant uit."
Ongelooflijk hoe clever zij is.
Dan staat ie met zijn hoofd uit de deur de gang in te koekeloeren, dan doe ik wat voer in zijn bak, en dan staat ie te brommen naar me, '' hhuhuuhuhuhh'' en ik loop voorbij voor de volgende, ben aan het eind van de gang, staat ie me aan te kijken, '' halloooohoooo je vergeet er een hoor!!''
eclair98 schreef:Cryssie schreef:Jouw paard een IQ van een baksteen? Dan heeft het paard van mijn zusje een IQ van over de 200. Zij is te bestempelen als een 'NERD". Iets nieuws wordt er op stal bevestigd? Deze dame staat erbij en kijkt hoe snel zij het erweer af kan halen en damned het lukt haar ook. Extra touw bevestigen voor haar ontsnappingspoging? Prima, dan wacht ik toch tot het vrouwtje denkt dat ik er mooi achter blijf. Vrouwtje haalt het weg en weg ben ik....
Mijn zusje krijgt les, de lesgeefster legt haar iets uit.., je ziet Miss Grace al denken: "zo aandacht verslapt bij het vrouwtje, dan ga ik mooi een andere kant uit."
Ongelooflijk hoe clever zij is.
ga lessen aan bieden
Heleenzz2 schreef:Al is aan authisme gedacht?Klinken toch als behoorlijke authistische trekjes
Wat ook zou kunnen is dat hij uit het verkeerde boek is voorgelezen? Misschien hebben ze nijntje over geslagen en mist hij daardoor een stuk?

, maar volgens mij ben je stiekem wel heel gek met deze 'domme knol'
En als je je nu gewoon heel dom voordoet heeft dat vele voordelen voor het paard, alleen de slimmerds hebben dat door!
HippoLogic schreef:Nooit gehoord dat 'paarden je spiegelen'?![]()
![]()

" om er vervolgens 2 seconden later weer tegen te lopen
.
nieky1993 schreef:oooohh ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met zo een paard![]()
![]()
Vooral ergens tegenop lopen en dan staat hij naar je te kijken van "uuuhhh wat gebeurde nou" om er vervolgens 2 seconden later weer tegen te lopen
.
En struikelen over zijn eigen voeten is ook een bekende kwaal bij die van mij.
RusselNuwell schreef:HippoLogic schreef:Nooit gehoord dat 'paarden je spiegelen'?![]()
![]()
Nou, behalve dat mijn iq iets hoger is dan dat van een baksteen, kan ik dit moeilijk ontkennen, want als ik van hem afval is mijn eerste gedachte meestal 'wat doe ik hier op de grond', en zijn gedachte lijkt ook meestal 'goh, er licht iemand op de grond'.