Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Joolien schreef:Barcelano schreef:Bij ons komen ze dan over het algemeen net bij de mama vandaanals het niet ouder is..
Maar ik zag laatst bij Animal planet dat progamma van de dieren politie in Amerika.
Die mensen hadden ook een jong verwaardeloosd paard, en die misschien net 2 en waren ook al begonnen....Kennelijk kan dat daar...
Het is bij quarters/ westernpaarden niet ongebruikelijk om op jonge leeftijd te beginnen, maar dit is wel erg doorgeslagen.
Dat hij nog recht op zijn benen staat! STELLETJE DIERENBEULEN! Zo wat maakt mij dit boos!
Yamcha schreef:Een bitje erin vind ik geen probleem, ik hang ook weleens een bitje in bij een tweejarige, en een licht zadeltje erop vind ik ook niet erg.
Wennen ze eraan, en het is geen belasting of zo, meestal vinden ze het dan heel gewoon.
Alleen erop zitten...... ik wacht graag tot ze een jaar of 4 zijn
Joolien schreef:Sjors schreef:ja maar op de plek zit toch niks?
geen singel of een ruiten ook geen zadel
Bij westernzadels soms wel
Joolien schreef:Yamcha schreef:Een bitje erin vind ik geen probleem, ik hang ook weleens een bitje in bij een tweejarige, en een licht zadeltje erop vind ik ook niet erg.
Wennen ze eraan, en het is geen belasting of zo, meestal vinden ze het dan heel gewoon.
Alleen erop zitten...... ik wacht graag tot ze een jaar of 4 zijn
En deze is 5 maanden he