Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
beestenfreak schreef:Wat wil je nou? plaats toch gewoon lekker een berichtje op marktplaats dat je een verzorgpaardje zoekt voor 1 á 2 dagen in de week en dat je niet persé hoeft te rijden. daar zal vast wel iemand op reageren
sallandval schreef:De hele situatie is al een kwestie van speculeren. Dit jaar is alles nog oké maar ts piekert over de mogelijkheid dat ze volgend schooljaar geen paardenstage heeft.
Wie dan leeft dan zorgt... wie weet komt er toevallig een super paardenstage op haar pad die aan alle eisen voldoet heeft ze zich voor niets zorgen gemaakt.
Alleen dan is er nog iets om naar vooruit te kijken, snap je? saskiakefie schreef:Bedankt voor alle reacties in ieder geval!![]()
sallandval: Intussen heb ik er inderdaad al wat aan toe gegeven. Dat dagdromen en op mp rond kijken werkt dan weer echt niet bij mij dan wíl ik het nog meer en word er shagi van.
Als je bijvoorbeeld je dagdroom uitwerkt in een plattegrond van je ultieme droomstal heb je een droombeeld waar je naar toe kunt leven, dat maakt de kans dat je je droom ooit bereikt groter. Anoniem schreef:Bij een particulier een paar keer in de maand helpen? Iemand die een extra handje wel kan gebruiken, maar het niet altijd nodig heeft?
Maar, als het echt niet mag van je moeder, hoewel je 19 bent, wordt het toch moeilijk..