Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silence schreef:Ik vind het enorm egoistisch als mensen een stal kiezen met luxe voor zichzelf boven de luxe voor hun paard.
Jij bent er hooguit een paar uur per dag, je paard moet het er 24/7 mee doen.
Dan vind ik het niet meer dan eerlijk dat je zijn/haar eisen op nummer 1 hebt staan. Met stip!
twinducklin schreef:De meeste zullen wel voor stal B kiezen, net als ik.
Wat als jullie kunnen kiezen tussen een stal met zomers 24uur weidegang, in de winter max 1 uur paddock of een stal waar ze het hele jaar door 8 uur buiten komen?
hollywood86 schreef:Ik heb een paard om te presteren, dus dan moet je ergens kiezen. Ik kies dan voor een stal met alle luxe voor mij en mijn paard, maar met de consequentie dat ze niet complete dagen buitenstaan met andere paarden. Ik wil dat overigens ook niet, dus dat scheelt
Ik zou zeker voor stal A kiezen als ik per se zou moeten kiezen, maar liever een stal waar ze wat langer buiten staan.
Een paard kan niet zoveel met 'luxe'. Of denk je dat je paard gelukkig wordt van een gouden drinkbak?
Thirty schreef:hollywood86 schreef:Ik heb een paard om te presteren, dus dan moet je ergens kiezen. Ik kies dan voor een stal met alle luxe voor mij en mijn paard, maar met de consequentie dat ze niet complete dagen buitenstaan met andere paarden. Ik wil dat overigens ook niet, dus dat scheelt
Ik zou zeker voor stal A kiezen als ik per se zou moeten kiezen, maar liever een stal waar ze wat langer buiten staan.
Wat egoistischEen paard kan niet zoveel met 'luxe'. Of denk je dat je paard gelukkig wordt van een gouden drinkbak?