Ik vind het er eigenlijk keurig uitzien, het valt me alles mee.
Veel sterkte ermee en ik duim mee voor een spoedige aangroei van de 'flap'.
Tancreda4
Geplaatst: 20-10-03 08:29
Wel een grote wond zijn geweest als ik dat zo zie! Nu ziet het er wel netjes uit! Hopelijk sterft de flap niet af en mag ze snel weer naar huis toe!
Dit doet me erg denken aan wat Tancreda een aantal jaar geleden had, die was met de flank op een paaltje gevallen en ook zo'n grote wond. Dat is helemaal mooi geworden, enkel een groot litteken. Maar dat zie je toch niet echt heel erg op een zwart gedeelte
Beterschap verder, en verwen haar maar lekker
Barb
Geplaatst: 20-10-03 08:40
Tjee een flinke lap moet er gehangen hebben, brrr! Gelukkig hebben ze het keurig dichtgemaakt, ik zal voor je duimen dat Flappie blijft zitten waar hij zit! Veel sterkte voor jullie
IngridM
Geplaatst: 20-10-03 09:03
dat is een aardige wond geweest zeg...............hopen dat het niet afsterft en dat ze dan lekker snel naar huis mag!!! sterkte
Vasthi
Geplaatst: 20-10-03 10:43
Arme Meagan ! Wat een grote wond zeg, ik hoop maar dat ze voorspoedig zal genezen en snel weer naar haar eigen stalletje kan om aan te sterken.
chex
Geplaatst: 20-10-03 12:52
Zo op de foto ziet het er erg netjes uit zeg! Mooi werk hebben ze geleverd. Hopelijk blijft alles goed op z'n plek zitten zodat ze weer snel bij ons op stal staat. Sterkte en een dikke knuf voor Meagan!
silleke
Geplaatst: 20-10-03 14:49
ziet er mooi uit. Ja voor de wond dan hé, is natuurlijk nooit fijn. Onze poes heeft eens met haar achterpoot tussen een maaimachine van de boer gezeten en als wonder boven wonder was alleen haar achterpoot 'gestroopt'. Het vel was dus echt naar onder aan haar voet gerold. De DA heeft dat toen ook netjes gehecht en wij maar hopen dat het niet af ging sterven. En wat bleek. Het vel wat over het andere was gehecht ging afsterven dus wij schrik. Toen heeft mijn bomma dat vel rustig met een schaartje afgeknipt telkens als er een stukje ging afsterven en na 1 week was alles netjes genezen. Niets meer te zien. je ziet daar nu echt niks meer van. Ik hoop dat het voor jou paardje net zo goed afloopt als voor onze poes maar daar twijfel ik eigenlijk (zoals de wonde er nu uit ziet) niet aan. succes ermee
Ilonab
Geplaatst: 23-10-03 12:00
Hé ilse wat sneu voor Meagan ik hoop voor je dat ze snel weer opknapt en heel veel sterkte gewenst. liefs ilona
Renske_
Geplaatst: 23-10-03 13:42
jeetje dat is een flinke wond zeg! arme meagan!
dat moet er echt heel erg naar uit hebben gezien toen het loshing!
ik duim mee met de rest dat flappie blijft zitten!
ik ken een paard dat in paniek terug naar huis is gerend, op een ijzeren hek met grote scherpe punten, die had net zo'n wond, en an nog verder naar boven op dr hals nog zo'n wond, dat is heel mooi genezen!
die mensen moesten 2x per dag met een lange naald in die wond om alles schoon te spoelen....maar nu is het 2 jaar geleden, en als je niet weet dat ze een litteken heeft zie je het niet!
hopen dus dat het bij meagan net zo mooi herstelt!
sterkte!
Kido
Geplaatst: 27-10-03 23:04
*schopje*
Gwen
Geplaatst: 27-10-03 23:26
Hoe is het nu na ruim een week met Maegan? Is Flappie netjes op z'n plaats blijven zitten? En heb je al enig zicht op hoelang je paardje in de kliniek moet blijven?
Pellie
Geplaatst: 28-10-03 21:27
hé deze had ikgemist! Het ziet er idd netjes uit op de foto's.