Prinsenstaddressuur drama

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 10:23

Goh...wat een lieve berichten allemaal! Ik voel me meteen een stuk beter Lachen . Denk dat ik eind van de week weer op mijn paard kruip; wel voorlopig weer met bodyprotector aan!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:21

Hm, doe maar rustig aan, een rugkneuzing meot je niet onderschateen Ben ook erg benieuwd wat nu het bijzondere was, jammer dat dat dan zo gaat.
Heel veel beterschap, en rustig aan doen he!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:40

Balen zeg, een volgende keer heel veel meer geluk. En bedenk de aanhouder wint.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:30

Joh, dat is een rottige dag geweest voor je! Hopelijk ben je niet te erg geschrokken en valt de pijn vandaag wat mee. Dat laden probleem moet op te lossen zijn, met veel geduld. Die Pavo cup is zeker wel haalbaar volgend jaar, waarom niet?

ik had dus gisteren zelf een redelijk vergelijkbare val bij de sgw in Bathmen (nog met losspringen voor de cross). Paard viel min of meer over de sprong en lanceerde mij over zijn hoofd en vervolgens onder zijn voeten. Ik had dus (SGW he!) een bodyprotector en een helm op zodat voor mij de schade beperkt is gebleven tot een gigantische bult op mijn dijbeen, een pijnlijke plek in mijn rug (ik denk dat er iets een beetje verschoven is) en eenuitermate beurs gevoel aan alle kanten. Heb overigens nog wel de cross gestart EN foutloos uitgereden.

leve mijn bodyprotector!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:39

Jeetje, dat is allemaal nog goed afgelopen!! Doe toch maar even kalm aan hoor.... dat rijden komt wel weer.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:14

Ben even benieuwd hoe het nu met je gaat....

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 14:30

Het is pijnlijk en ik ben erg stijf. Op mijn rug/bovenkant bil staat een mooie blauwe hoefafdruk van Savannah. Jammer dat ik geen digi heb Haha! .

Heb net eigenwijs, omdat ik weet dat er behalve de spieren niets aan de hand is, de stal uitgemest en dat viel niet mee. Paard op het land gezet, die heeft de eerste dagen vakantie!
Nogmaals, ik ben erg blij met ieders medeleven en alle berichten, leuk!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:31

Eigenlijk is het niet echt eigenwijs. Juist door dingen te doen komen je spieren weer op gang. Je moet bewegen, dan stroomt je bloed beter door en dan gaan de kneuzingen en blauwe plekken van binnen eerder over.

Ik hoop dat je snel weer de oude bent.

tiamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:41

Wat een vreselijke ervaring, zowel voor jou als voor je paard.
Heel veel beterschap met je rug Vriendjes zijn? en succes met het "trailer probleem"....

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 14:42

Lielle schreef:
Ik had dus (SGW he!) een bodyprotector en een helm op

ja, stom hè. Ik heb bijna een jaar met de bodyprotector gereden en bij de gelegenheden waar het 't meest verstandig is om het aan te hebben, doe je dat juist niet. Het staat zo lelijk over je rijjasje heen!
Gelukkig had ik wel een cap op en geen hoedje. De cap is netjes blijven zitten tijdens de val.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 15:23

ik draag die dingen dus ook alleen maar met de cross(-training), verder ook niet (wel altijd een cap op!).