Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:03

"Huuuuuhuhuhuuuuuuuhuuuuu"

Ik denk dat ze dat zouden typen :P .

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:06

of gnyefbvhjefrahvupreai omdat de toetsenborden nog niet aangepast zijn op hoeven. :D

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:09

Die van mij zou alleen maar gaan zitten bitchen over haar kuddegenoten. "Domme knollen, ze snappen niets van mijn superieure kwaliteiten. Mensen zijn trouwens ook domme wezens, je moet ze echt opvoeden. Mopperdemopper"

:+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:10

Hahaha wat grappig daar heb ik nooit over nagedacht. :D

Denk dat mijn jonkie feest viert in de huiskamer en vooral overal de meest domme antwoorden geeft. :D
Tessa zou de terror bokker zijn, lekker uitdagen en niet bokt-proof opmerkingen maken.

Oja en inderdaad lekker commentaar geven en mijn stomme acties uitgebreid bespreken!!

Haha heerlijk om zo'n momentje penny te denken. :o

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 22:11

Jeetje! Jullie gaan hard :D Ik voel een erg grappig topic aankomen!

PocoGaucha schreef:
en als advertentie's date advertentie's : charmante 9 jarige KWPN merrie zoekt een bewezen sporthengst :}.

Hahaha! Geniaal!

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:15

Waves schreef:
Die van mij zou alleen maar gaan zitten bitchen over haar kuddegenoten. "Domme knollen, ze snappen niets van mijn superieure kwaliteiten. Mensen zijn trouwens ook domme wezens, je moet ze echt opvoeden. Mopperdemopper"

:+

dat zie ik die van mij ook echt doen! :+

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:16

Bell zou de pc niet eens aankrijgen,die is soms zo dom als de straatstenen :+
En als het hem zou lukken zou hij vooral lachen met mij :=

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:55

haha wat een leuk topic!

mijn vz merrie zou waarschijnlijk gaan kwijlen op een ruin van stal met wie ze een "relatie" heeft :'). ook zou ze klagen over haar buurvrouw die ze niet mag. En over mense die haar uit dr stal of weiland halen om te gaan "werken".

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 00:00

Bij nader inzien denk ik trouwens dat mijn ruin ook nog een lotgenotentopic zou openen voor jeweetwelhengsten :P

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 00:23

'Lief baasje gezocht die minder gierig met appels is'. En in het algemeen, 'Mijn ruiter trekt aan mijn bit, te strak ondergoed of psychiater bellen?'

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 00:41

Waarom speculeren ?? gewoon schrijven wat jij denkt dat je paard zou schrijven *D geweldig !
Ga even wat op papier zetten :')

Shiivagold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 01:45

Geweldig topic! door die zon krijgt iedereen een heerlijk humeur! en heerlijke fantasie waar je om kan lachen *\o/*
let the summer begin ha

paard zou ongeveer zulke topics aanmaken

'' [leertopic] hoe krijg je baas de plomp in, en jij blijft droog!''

haha en typt dingen zoals : de trick voor snoepjes en lekkers ..; altijd lief blijven hinniken als baas langskomt :)

zoiets ja *D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 01:56

ik gok zoiets:

HUHUHUHUH HIHIHIHI HINNIKHINNIKHINNIK BRIESBRIESBRIES :')

of dit:

Sexy merrie gezocht voor aantrekkelijke en gespierde shetlander ruin!

Ben jij op zoek naar een knappe Shetlander ruin? Dan ben je hier op het juiste adres! Ik ben niet zo groot, maar ik weet van wanten! Ook ben ik al op leeftijd, maar met mijn gespierde body ben ik eigenlijk nog harstikke jong! Als ik langs de weides ga hinneneken de jonge dames altijd naar me, want zo'n lekkerding als ik, daar kan niemand tegenop. Dus wil jij mijn weilandje met me delen? Dan stuur me gauw een pb en dan zullen we gauw wat lol beleven in mijn wei!
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 30-03-12 01:59, in het totaal 1 keer bewerkt

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 01:57

Ik denk dat mijne de tips als "hinnik lief en kijk schattig" niet zou delen, maar advies zou vragen over hoe hij zijn baasje zo gek krijgt dat ik dingen doe op zijn verzoek.
Iets als "Mijn baasje kan best aardig kriebelen, alleen vindt ze het al genoeg als ik amper op gang ben gekomen. Ik heb wel gemerkt dat als ik mijn oren opzij doe en mijn lippen tuit ze harder gaat kriebelen, maar ik wil vooral dat ze lánger doorkriebelt. Hoe hebben jullie je baasje zo ver gekregen?"

"ik vind het altijd leuk om met mijn baasje te spelen, maar op een of andere manier vertikt ze het om voor me op haar handen te gaan staan en haar benen uit te slaan. ik vind dat niet erg eerlijk, ik bok toch ook voor haar? Moet ik haar groentensoep geven?"

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 02:17

Maartje1990 schreef:
ik gok zoiets:

of dit:

Ben jij op zoek naar een knappe Shetlander ruin? Dan ben je hier op het juiste adres! Ik ben niet zo groot, maar ik weet van wanten! Ook ben ik al op leeftijd, maar met mijn gespierde body ben ik eigenlijk nog harstikke jong! Als ik langs de weides ga hinneneken de jonge dames altijd naar me, want zo'n lekkerding als ik, daar kan niemand tegenop. Dus wil jij mijn weilandje met me delen? Dan stuur me gauw een pb en dan zullen we gauw wat lol beleven in mijn wei!

Ielll, sleazy :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 02:33

ach hij is gecastereerd, dus de knappe dame hoeft zich geen zorgen te maken om zwanger te worden :')

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 02:49

Maartje1990 schreef:
ik gok zoiets:

of dit:

hahahahah _O- _O- _/-\o_

En dan zal die vast deze smiley er op het eind bijplaatsten --> <<)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 02:51

oh en ik denk dat er nog iets bijkomt in de trant van 'op een oude fiets moet je het leren toch?!?!' :')

enne, zeg nou zelf... voor een 22 jarige ziet hij er toch nog goed uit!

Afbeelding

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 07:47

Wrangler is heel introvert dus dat zou een echte meelezer worden die zelden iets post.
Devdan zou de BoktMarkt stalken met advertenties voor eten vrees ik :D De advertentie van Maartje1990 zou een goede tweede zijn, want behalve eten zijn de dames uiteraard ook interessant.

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:37

delerium schreef:
"ik vind het altijd leuk om met mijn baasje te spelen, maar op een of andere manier vertikt ze het om voor me op haar handen te gaan staan en haar benen uit te slaan. ik vind dat niet erg eerlijk, ik bok toch ook voor haar? Moet ik haar groentensoep geven?"

:')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:40

Modena zou vragen hoe je je mens uitlegt dat een buitenrit van 3 uur echt veels te kort is, en waar ze zichzelf aan kan melden voor endurence en trec wedstrijden.
Want ze wil zo graag werken maar ik heb ook niet elke dag tijd om even een rit van 40 km te doen.

P.s. Mocht iemand nog een goed endurence of trec paard zoeken, deze blijft gegarandeert lopen, mag haar zo meenemen als je er maar ieder weekend minimaal 100 kilometer mee aflegt, in de hoop dat ze dan doordeweeks wel genoegen neemt met een staprondje. :+

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:41

Hahaha geweldig topic
Mijn verzorgpony zal wel zeuren dat ze niet bij haar vriendje staat, ze heeft een vriendje waar ze steeds naar hinnikt die in een ander weiland staat :')
Ze verteld ook vast hoe leuk ze springen vind en hoe stom dressuur is en hoe geweldig ze het vind om te crossen :')
Misschien zeurt ze nog wel over haar luchtzuigband die ze swinters op stal om heeft.
Meer weet ik nu even nuet

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:42

Ik denk dat Radar in veel topics gaat reageren, waar die knappe merrie's tegenkomt en als er een ruin bijkomt hij de merrie's zal beschermen...Een echte charmeur is het.

En misschien dat die een topic zou openen, over wat lekker is om te koken..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:43

Da's een goede!

Mijn paard zou vragen wat een stal is, welke mafkees dat uitgevonden heeft en hoe dat dan werkt. :+

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:48

ik denk dat mijn Anna een topic zou openen met de naam "HONNGERRR"
"ik heb altijd honger, wat doen jullie daar aan. ik heb alles al geprobeerd, takjes en blaadjes uit de paddock. maar na een tijdje bracht de baas me weg en kwam ik terug met een kale buik en allemaal prikkelende dingetjes er in, zo op 1 lijn. maar...KAAL!!! daar moet je toch niet aan denken, zag er niet UIT. Maargoed, mijn honger bleef aan, toen ik ging weer verder met takjes en blaadjes zoeken. Moest ik van de paddock af!! Nu sta ik op stenen of de wei, saaaaii. Ga ik gewoon in de wei dingen zoeken toch.. Maar de rest doet dat niet, die eten alleen het hooi (eentonig :r ), ben ik nu raar, of hebben er meer altijd honger? HONGGERR!!!! "
:D