Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Hoe herken je die recreant met grootheidswaanzin? Wat is het criterium dat jij op grond van een bericht op bokt denkt het met een recreant te maken te hebben? Of denk je dat professionals per definitie geen tijd hebben voor Bokt, of zich hier niet durven/willen laten zien?
Verto schreef:Ninx schreef:
Het is geen opening tot een discussie... Ik heb in het geheel de behoefte niet om hierover in discussie te gaan.
Het is een bloemlezing van de veelal vermakelijke zaken die ik in de afgelopen jaren heb gelezen op Bokt... ik heb me er uitstekend mee vermaakt, wellicht mensen die zich ermee identificeren iets minder
Ik heb je stuk ook met bewondering gelezen, erg leuk geschreven, doeltreffend en toch luchtig.
Ik zag laatst een filmpje van Anky v. Grunsven; dat haar Bonfire ook amper in de wei komt... 't Beestje heeft haar naar de top gebracht, maar mag om
bepaalde redenen niet naar buiten.
En nee dit laatste zeg ik ook niet om een discussie te openen, maar meer om mijn verontwaardiging erover te uiten... Hoe ver kun je gaan...
Electra63 schreef:Haha, die recreant, die met zijn/haar gebreide sokken in haar rubberen laarzen haar shet 's winters in de blub buiten laat staan of die shet die 'szomers hoefbevangen is? Of die natural die door het bos sloft met een touw aan het halster geknoopt, omdat ze geen geld heeft voor een hoofdstel. Of die zonder zadel rijdt door de bak van zand met kuilen erin waar je in kan zwemmen als het hard regent? Die geen borstels of hoevenkrabbers heeft? Die natuurlijk geen smid/DA/TA naar zijn paard laat kijken. Het is tenslotte de natuur.
Of die volwassen vent die op een ijslander wil meelopen, omdat hij bang is om op een Groningen of KWPN-er te stappen, wat beter bij zijn postuur past? Of die circusartiest die aan vrijheidsdressuur doet, omdat ze niet op een paard durft te stappen?
Kortom, wat een kortzichtig gelul. Ik heb verder geen tijd, want ook ik, krijg genoeg inspiratie als ik af en toe Bokt zit door te spitten.
Electra63 schreef:Haha, die recreant, die met zijn/haar gebreide sokken in haar rubberen laarzen haar shet 's winters in de blub buiten laat staan of die shet die 'szomers hoefbevangen is? Of die natural die door het bos sloft met een touw aan het halster geknoopt, omdat ze geen geld heeft voor een hoofdstel. Of die zonder zadel rijdt door de bak van zand met kuilen erin waar je in kan zwemmen als het hard regent? Die geen borstels of hoevenkrabbers heeft? Die natuurlijk geen smid/DA/TA naar zijn paard laat kijken. Het is tenslotte de natuur.
Of die volwassen vent die op een ijslander wil meelopen, omdat hij bang is om op een Groningen of KWPN-er te stappen, wat beter bij zijn postuur past? Of die circusartiest die aan vrijheidsdressuur doet, omdat ze niet op een paard durft te stappen?
Kortom, wat een kortzichtig gelul. Ik heb verder geen tijd, want ook ik, krijg genoeg inspiratie als ik af en toe Bokt zit door te spitten.
Cassidy schreef:Lees het stukje van Electra nog eens door. Misschien ga je snappen wat het verschil is...
Electra63 schreef:De waarheid ligt meestal in het midden.
Je kan toch een voor de sport gefokt paard hebben als hobbyruiter die in een pensionstal staat met verwarmde kantine en overdekte rijhal en toch weidegang hebben? Het ligt alleen inderdaad niet midden in de stad. Dus je moet de auto in en een stukje rijden.
Electra63 schreef:De waarheid ligt meestal in het midden.
Je kan toch een voor de sport gefokt paard hebben als hobbyruiter die in een pensionstal staat met verwarmde kantine en overdekte rijhal en toch weidegang hebben? Het ligt alleen inderdaad niet midden in de stad. Dus je moet de auto in en een stukje rijden.
Ninx schreef:Bizzybijtje schreef:Dat het stuk van Electra toch met een beetje een sarcastische ondertoon is geschreven, en de OP een over-een-kam-scherende tekst is. Zoiets denk ik
En vergeet niet: bloedstollend serieus ook nog eens!!!!![]()