Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pitjoutje schreef:Ja is wel groot maar oei, probleempje
Het paard staat in engeland.Hoe los ik dit op?
Iemand ervaring daarmee?
pitjoutje schreef:ik heb dus deeigenaar nog eens gecontacteerd,maar krijg deze melding
Het paard is nu in Londen, Engeland. Ik heb een goed tehuis voor het paard zo snel mogelijk. Ik zal een oor operatie te hebben heel snel, ik heb geen tijd hebben om zorg te dragen voor het paard vanwege mijn slechte gezondheidstoestand. Ik zal verzending van het paard voor jou. Het zal een paar uur vliegen en je zal het paard in België te ontvangen. Merk op dat je moet de verzendkosten van het paard direct te betalen aan de luchthaven.
Ik zal deze informatie nodig om het paard aan jou.
Uw volledige naam .....................?
Staat .......................?
Stad ..........................?
Postal postcode .............?
Prive adres ...............?
Telefoonnummer ............?
Dichtstbijzijnde luchthaven ...................?
Bedankt en wachten om uw gegevens te ontvangen.
groeten,
Larry.
pitjoutje schreef:Hallo , heb eventjes contact opgenomen met de tinkerhoeve en de mensen zijn er daar al mee bezig
vriendelijke mensen
pitjoutje schreef:Hallo, wel een mooie merrie, maar niet echt mijn type vind haar te groot
maar ondertussen maar verder uitgekeken en nog afwachten op een antwoord van de tinkerhoeve, ben ik hier even aan het nadenken geweest en toen dacht ik plots aan luc die hier in de buurt woont.
Hij heeft dus een 3 jarige zwarte tinkerhengst staan( onbeleerd nog) met witte bles en 2 witte voeten
ouders hadden papieren de zwarte hengst niet .ik ben gaan zien liet zich strelen enzo is nu 1.57 groot
Nu vraag ik me af kan ik hem inschrijven in de tinkerstamboomboek met der tijd als dekhengst en zijn tinkers moeilijk te leren?
grt
Langcara schreef:carditjeuh schreef:Welsh Cob of een fjord,tinker,haflinger die zijn allemaal redelijk stevig gebouwd
Ja en ze worden niet graag gezien in de dressuurring. Men begint daar nu net een beetje te wennen aan barokke paarden.
MarChak schreef:In de dressuurring worden graag paarden gezien met souplesse en schwung en daar ontbreekt het meestal aan bij die wat zwaardere rassen.

Marieke1495 schreef:uitzonderingen zijn er altijd
waarom niet gaan kijken bij een leuke haflinger, die netjes een L proef kan lopen?
Maar wel achter een tinker aan gaan die ergens in Engeland staat?