Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Playle schreef:Nienke zal het nog even aanzien vindt de prijs ook best pittig maar he ist wel zo dat veel mensen zoals hij beschreven is wel hierna zoeken..
Yelly schreef:Daar zit wat in, Adin. Mijn merrie is onvervangbaar, maar ik denk dat het vroeg of laat wel weer gaat kriebelen om met een ander paard aan de slag te gaan..
Aan de ene kant, weet ik wel dat ik het rijden en het hebben van een paard enorm zal gaan missen. Als Unique er straks niet meer is, zal dat letterlijk en figuurlijk een leegte achterlaten en ik heb ook zo'n idee dat ik dan helemaal niet weet wat ik met al die extra tijd (en het gemis) aanmoet. Een ander paard zou een fijne afleiding qua verdriet vormen en het kan natuurlijk ook fijn zijn om weer een band op te bouwen met een ander paard en daar plezier aan te beleven, het is toch je hobby. Aan de andere kant, denk ik dat er nu in mijn ogen toch geen enkel ander paard aan Unique kan tippen. Ik wil immers eigenlijk helemaal geen ander paard (ik was van plan om haar nooit meer weg te doen), ik wil Unique, maar dan gezondDat gaat alleen natuurlijk niet