Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lifaya schreef:Ik zou, als ik jou was, eens een dagje meelopen op een hengstenstation. Misschien dat je dan een beter oordeel kan vergenIk verzorg zelf een hengst, gelukkig is hij heel goed opgevoed en staat overdag gewoon lekker buiten.
Zeker de hengsten die ook in de sport lopen.
Daar moet je zin in hebben en je moet met alle hengstenstreken om kunnen gaan zonder dat je bang wordt.
Ja ze brullen allemaal, soms even een maaitje geven om te laten zien hoe stoer ze zijn of een schel hinnikje, maar niet dat ze niet onder controle te krijgen zijn want idd, die worden sowieso al gecastreerd
In mijn ogen mag je best een hengst hengst laten zolang hij zichzelf niet in de weg zit. lifaya schreef:ik ken een hoop hengsten vanwege het fotograferen en ben eigenlijk nog geen 1 rothengst tegengekomenJa ze brullen allemaal, soms even een maaitje geven om te laten zien hoe stoer ze zijn of een schel hinnikje, maar niet dat ze niet onder controle te krijgen zijn want idd, die worden sowieso al gecastreerd
In mijn ogen mag je best een hengst hengst laten zolang hij zichzelf niet in de weg zit.
stef schreef:is mijn stelling ook vaak Barcelona, maarja, lang niet elk stamboek kent de term goedkeuring (amerikaanse rassen o.a.) dus tja... Dat is dan geen voorwaarde.
in omgang. Hij deed ook niet brullen, mij mee sleuren of wattan ook, hij gedroeg zich voorbeeldig.