Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hietboy schreef:Manege de Barlo, eigen paard of pony voor de hele week, eigen kampeerboerderij minimaal 3 uur per dag rijden. Dus heel veel rijden: dagtocht, 2x lange buitenritten van 2,5 uur, springlessen dressuurlessen mennen, voltige, crosshindernissen, waterpartij, spelletjesdag met stoelendans,snoephappen, parcourtje springen. Dit alles onder KNHS gediplomeerde instructeurs ook elke avond is er een programma. Tijdens de kampweek wordt er een dvd gemaakt die je kan bestellen maar ook getoond wordt tijdens de bonte avond. Kampweek van zondag tot zaterdag €280,= eigen paard of pony mee € 300,=. Voor meer informatie kan je onze gratis dvd krijgen. Mail je NAW gegevens naar info@debarlo.nl
xDENISEEE_ schreef:Hey hoi,![]()
Ik had een paar ponykampen gezien die mij wel leuk leken , maar ik zou willen weten of
het leuke ponykampen zijn & of je daar leuke paardjes hebt ??
Ik had gekeken op de site van
- Manege de Bongerd.
- Stal Reelaer.
- Ponyhof.
- Manege Bergemo.
ik ben zelf al 2 keer bij Manege Bergemo geweest maar ik zou willen weten of de andere ponykampen ook leuk zijn.
Help a.u.b
xxx
xDENISEEE_ schreef:Hey hoi,![]()
Ik had een paar ponykampen gezien die mij wel leuk leken , maar ik zou willen weten of
het leuke ponykampen zijn & of je daar leuke paardjes hebt ??
Ik had gekeken op de site van
- Manege de Bongerd.
- Stal Reelaer.
- Ponyhof.
- Manege Bergemo.
ik ben zelf al 2 keer bij Manege Bergemo geweest maar ik zou willen weten of de andere ponykampen ook leuk zijn.
Help a.u.b
xxx