Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rieja schreef:Bij mij moeten ze gewoon doen wat ik zeg, anders raak ik zwaar geïrriteerd. Dus 'terug' is meteen achteruit stappen, ho is direct stilstaan en verder geen gezeur. Ook geen gevreet aan dingen als ik ze aan touw heb, dat hoort gewoon niet.
Ik ben hun leider, en dus moeten ze mij gehoorzamen, klaar. Ik kan ook best gemeen doen als dat niet gebeurd, daar kan ik gewoon niet tegen.
Ilindra schreef:Ligt er een beetje aan wat er moet gebeuren.
Bij de hoefsmid hebben ze bij ons 0% eigen inbreng en ook met zaken als opzadelen, optuigen en inspannen hebben ze geen enkele inbreng, voor mij gaat veiligheid hier boven alles.
Onder het rijden zoek ik wel naar een samenwerking en hebben ze enige inbreng maar wel binnen mijn grenzen.
jantina schreef:Isolda krijgt zo min mogelijk eigen inbreng. Maakt ze alleen maar misbruik van. En waarom zou ik haar eigen inbreng geven? Ze heeft de hele dag lang eigen inbreng, die paar uurtjes in de week kan ze best even naar mij luisteren.
Ilindra schreef:Ligt er een beetje aan wat er moet gebeuren.
Bij de hoefsmid hebben ze bij ons 0% eigen inbreng en ook met zaken als opzadelen, optuigen en inspannen hebben ze geen enkele inbreng, voor mij gaat veiligheid hier boven alles.
Onder het rijden zoek ik wel naar een samenwerking en hebben ze enige inbreng maar wel binnen mijn grenzen.