Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joolien schreef:Even een toevoeging, ik geef graag en veel commentaar. Naar mijn idee zijn het altijd wel tips waar mensen wat mee kunnen, maar zelfs als je tips geeft zijn er nog mensen die zeggen dat het niet werkt of niet klopt, of er komen van die snotneuzen langs die tips geven waarvan ik denk, ga lekker je eigen paard daarmee pesten maar niet hier op bokt als advies geven. Dan word ik echt boktmoe
mijn houding is niet top, maar ik weet waar ik mee bezig ben (en ja ik laat mij begeleiden) Chaos schreef:knetterhard schreef:En nu even een testje onder de mensen die ermee eens zijn
Mogen we jullie ook filmen tijdens het rijden
Graag zelfs.
.

russel schreef:Maar als ze wel goede adviezen of kommentaar krijgen, dan past het weer niet en krijg je topics in de trant, "jullie je zin" , ondertussen is paard nog steeds de dupe van heel slecht ruiterschap, eigenwijsheid en onkunde van lesgevers.
La_ruette schreef:Hmmm ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar niemand heeft alle kennis in pacht. Dat is toch ook het fijne aan bokt om je vraag te kunnen stellen? Ik vind het zelf fijn om de visie van anderen op mijn probleem te horen, al blijf ik wel zelf nadenken, doordenken en proffessionals contacten...

anais96 schreef:russel schreef:Maar als ze wel goede adviezen of kommentaar krijgen, dan past het weer niet en krijg je topics in de trant, "jullie je zin" , ondertussen is paard nog steeds de dupe van heel slecht ruiterschap, eigenwijsheid en onkunde van lesgevers.
Dan heeft bokt gedaan wat ze kon doen en is het voor de rest aan de ruiter, of deze er wat mee doet of niet. Helaas kunnen we hier niets aan veranderen;)