Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liempje schreef:Wat dacht je van een volwassen Penny van 40. Die heeft 1 week mijn paard mogen verzorgen en rijden en toen heb ik haar snel het gat van de staldeur laten zien. Ze gaf mijn paard gelijk een andere naam en kwam de 2e dag met een wagen vol spullen aan zoals dekens etc. terwijl ik dat zelf allemaal heb. Ze nam mijn paard helemaal van mij over dat het gewoon eng was. Toen ik vertelde dat ik het niet zag zitten met haar, kreeg ik te horen dat mijn paard niet van mij hield maar wel van haar. Zucht.
x_Milou schreef:liempje schreef:Wat dacht je van een volwassen Penny van 40. Die heeft 1 week mijn paard mogen verzorgen en rijden en toen heb ik haar snel het gat van de staldeur laten zien. Ze gaf mijn paard gelijk een andere naam en kwam de 2e dag met een wagen vol spullen aan zoals dekens etc. terwijl ik dat zelf allemaal heb. Ze nam mijn paard helemaal van mij over dat het gewoon eng was. Toen ik vertelde dat ik het niet zag zitten met haar, kreeg ik te horen dat mijn paard niet van mij hield maar wel van haar. Zucht.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nooit zo betrokken geweest bij manege's en pensionstallingen ed dus heel veel penny ervaringen heb ik niet, misschien komt er zo weer iets in me op.
Als je pony's gaat kijken kom je wel eens penny's tegen die je gaan uitleggen hoe je hun pony moet rijden, niks mis mee, maar je bent een pony aan het testen en dan is het heel irritant als er iemand de hele tijd nutteloze dingen aan het zeggen is.
lisaislisa schreef:x_Milou schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nooit zo betrokken geweest bij manege's en pensionstallingen ed dus heel veel penny ervaringen heb ik niet, misschien komt er zo weer iets in me op.
Als je pony's gaat kijken kom je wel eens penny's tegen die je gaan uitleggen hoe je hun pony moet rijden, niks mis mee, maar je bent een pony aan het testen en dan is het heel irritant als er iemand de hele tijd nutteloze dingen aan het zeggen is.
Idd.
Of ze gaan je allemaal dingen uitleggen en dan zegt je moeder "ze rijd met haar eigen pony ook al Z" en dan zijn ze opeens stil
Elin_ schreef:O help jongens! Op de site van Penny staat nu een filmpje van Join up op de startpagina![]()
Aurelia schreef:Nog niet heeel veel ervaring met penny'sAlleen hadden ze Jewels voorpluk lelijk afgeknipt ;'( Haar volgepropt met snoepjes, waarna ze dus ging bedelen. Gelukkig al minder. En Jewel heette ineens Joyce.
Milly_ schreef:als er ooit iemand aan mijn paard zijn manen komt scheer ik de betreffende penny persoonlijk kaal
anais96 schreef:Milly_ schreef:als er ooit iemand aan mijn paard zijn manen komt scheer ik de betreffende penny persoonlijk kaal
Ik een topic met als titel; Grootste nachtmerrie werkelijkheid geworden"
Hierin stond dat haar paarden door 2 meisjes helemaal 'bijgeknipt' waren. De ene pony had nog maar een halve staart, de ander had bijna geen manen meer, en nog eetje had ook een hele hap uit de manen. Het topic bestaat niet meer helaas!