Het is misschien wat netter om hier zelf een topic over te openen en niet het topic van TS te kapen?
@TS: blijkbaar vinden ze het ergens jammer om jou als klant kwijt te raken, dus dat is ergens nog wel positief.. maar je pony zou er inderdaad geen last van mogen/moeten hebben.
ik heb mijn pony vandaag opgehaald...ik kwam aan en de trailer die hem kwam halen was iets eerder...ze zijn met het kliekje de kantine ingevlucht en vanachter het raam zaten ze beetje dommig te lachen en kwamen niet eens naar buiten... zaterdag had ik nog een attentie gegeven gewoon als dank dat ik daar heb gestaan en voor de verzorging... blijkt dat diezelfde dag mijn pony als enige geen vers stro had gehad..zondag dus maar aan hulp daar gevraagd ( zelf waren ze er niet ) deze heeft stro in zijn stal gedaan ( ik betaal daar zelfs extra voor )... ik heb gewoon mijn pony opgeladen en ben zonder iets te zeggen weggegaan!... zo kinderachtig en triest! mijn pony staat nu op zijn nieuwe stal..heeft heel de wei al als gek doorgerend!!!!yeah gras!!!!! zo triest als manege eigenaren pff...mijn mondelinge reclame kunnen ze krijgen, maar dan gaat er niemand heen denk ik zo!
Heel vervelend dat het zo heeft moeten lopen zeg....pffff.
Helaas herken ik het wel, en lijkt het wel alsof je ze verraad ofzo door weg te gaan. Probeer het los te laten en te genieten samen met je paardje op de nieuwe stal! Maar je paardje heeft het in ieder geval al naar zijn zin las ik! Hahaha!
tylando
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-12 16:50
ja hij vond het heerlijk....zag hem gewoon binnen no time opfleuren...werd ik helemaal blij van
Good for you!!En goed dat je de eer aan jezelf gehouden hebt,kunnen ze nooit achteraf iets van je zeggen,en dat ze zelf zo kinderachtig zijn is hun probleem gelukkig hoef jij daar niet mee te leven!!
Veel plezier met je pony op de nieuwe stal!!
Anoniem
Geplaatst: 27-02-12 19:47
Foutje, sorry!!
EDIT: Helemaal goed dat je paard het nu naar zijn zin heeft!!
Bij mij was het juist andersom. Ik moest noodgedwongen een goedkopere stalling vinden omdat ik door rugproblemen minder moest gaan werken en de stalling niet meer rond kon krijgen zonder in geldproblemen te komen (we hebben voor da altijd een potje achter de hand) Dit heb ik in feb 2011 tegen de staleigenaar gezegd die overigens afwist van mijn problemen en die verklaarde mij voor gek dat ik dit niet eerder had gedaan.Hij heeft mij ook tips gegeven van waar ik zou kunnen kijken. De enige die het me erg lastig heeft gemaakt is mijn exbijrijdertje die iedereen tegen mij opstookte en ik gewoon gemene berichten van kreeg dat ik mijn pard mishandelde en als zij er niet was geweest mijn paard allang dood was geweest en meer van dat soort flauwekul, want ik nam tenslotte "haar"paard af. en dat laatste zegt ze letterlijk. Zij verzint verhalen de ze verteld dat zij haar paard heeft moeten verkopen naar iemand waarvan zij dacht dat ze daar goed stond maar niet zo is (ze is het er dus niet mee eens dat ik "mijn eigen paard"ergens anders heb neer gezet en kraakt nu dus ook mijn collega af war mijn paard gestald staat) Maar goed ik heb dus de ervaring anders om en mijn oude staleigenaren gingen er juist heel goed mee om en hebben mij waar mogelijk geholpen na er 10 jaar te hebben gestaan.
friesje1971
Geplaatst: 29-02-12 20:24
Tylando, HEEL VEEL plezier op je nieuwe plekkie met die eigenwijze, lekkere drommel van een pony van jou. Ik weet hoe t zit en zat waar je stond........
Ja helaas ook ervaring mee. De stallen werden altijd netjes voor ons uitgemest. Ze deden het altijd heel netjes. Tot we zeiden dat we weg gingen. Toen heeft hij de laatste maand echt in een super smerige stal gestaan. Ze mestte hem gewoon niet meer uit. Uiteraard deden wij het zelf dan wel, maar je mocht geen zaagsel zelf pakken. Toch jammer dat het zo moet gaan dan, want het was altijd hartstikke gezellig.
jesito
Geplaatst: 01-03-12 11:09
Ik heb dat ook eens op een stal gehad, waar ik zo klaar mee was. Al een tijd gezeik en gezeur en ik was lastig volgens hun. Tijd om te gaan. Toen ik op had gezegd kwam ineens het hoge woord eruit en het sloeg allemaal nergens op en natuurlijk was ik alles schuld. Nou ja prima wat jij wil, ik ga toch. Dacht ik bij mezelf. De trailer kwam en stond voor haar keukenraam waar zij achter stond te kijken. Ik had de dag van te voren al afscheid genomen voor het geval ik haar niet meer zou zien. Ze kwam niet naar buiten toen ik de pony op de trailer zette en achteraf hoorde ik via via dat ze het raar vond dat ik niet effe goededag was komen zeggen want ineens was ik weg, pffff. Steeds de schuld bij mij stoppen om haar eigen tekortkomingen te verdoezelen.
Jammer dat er zo gereageerd wordt! Bij mij was het gelukkig helemaal niet zo. Had dan ook met veel plezier op die stal gestaan, alleen mijn pony wilde wat meer naar buiten. Ook stom van hunzelf, zo zul je de stal zeker niet aan een ander aanraden.
Roos_Spike
Geplaatst: 01-03-12 18:06
zo zitten sommige mensen gewoon in elkaar... gelukkig zijn er ook nog mensen die daar boven staan
Toen ik mijn paarden afgelopen weekend verhuisde, ging het eigenlijk allemaal heel netjes. Hadden een maand van te voren gezegd dat we weggaan, de eigenaar zei oke, jammer, maar als het je toch niet helemaal bevalt ofzo, kun je altijd terugkomen.
dat is wel fijn yusa..had gehoopt dat het bij mij ook zo zou gaan maar helaas.....
Emma_s_girl
Geplaatst: 06-04-12 21:27
Wat vervelend dat het zo is gegaan...het verbaast me echter niet. Fijn dat je pony het nu goed naar de zin heeft. Dat lijkt me voor jou als eigenaar wel zo fijn. Waar sta je nu als ik mag vragen (mag ook per PB)?