Helaas nooit dressuurmuts

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:44

Ik had ook dat kachelpijpidee toen ik voor het eerst m'n Petrie's aanhad....maar ik heb ze nu al een jaartje of 4 (hele simpele gewone rundleren) en ik vind niks beter rijden.
Ik heb ook schaps, en dat gaat prima (met m'n Dr Martens eronder), maar dan kan ik m'n been niet echt netjes stil houden, dat voelt gewoon zo lossig, niet fijn.

Ik heb nu tweedehands rundleren cavallo's erbij gekocht voor netjes, die waren dus al ingelopen (en véél goedkoper dan nieuwe) - misschien is dat een ideetje?

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 08:25

Ik kan ook geen laarzen verdragen.
Kan niet aansporen, heb er geen gevoel mee.

Dus geen leren laarzen voor mij Tong uitsteken
Ben bang dat ze me niet lekker zitten en ik dan al dat geld kwijt ben.

Als ik dressuurmuts word doe ik wel rubberen laarzen aan voor die paar minuten Tong uitsteken

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:13

hmz...van het weekend ga ik nieuwe laarzen halen, hahahaha, wens me veel succes Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:54

Karin schreef:
Petrie? Mijn zusje praat jou wel om, die liep al vanaf de eerste dag zonder problemen op haar nieuwe Petries (nog niet eens op maat gemaakt, ze paste er zomaar in) en verkent er nu zelfs een hele cross op, liever dan op haar afgetrapte bergschoenen. Haha!

Ik heb ook petries,niet op mat gemaakt en paste meteen super goed. Ook geen last gehad met inlopen, alleen het opstappen ging wat moeilijker Knipoog Ik wil geen rubbere laarzen of chaps meer, deze zitten echt super fijn

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 09:22

Neem dan Derby, die laarzen zijn veel soepeler dan Petrie. Nu is de Petrie Perfect stugger dan de Petrie standaard. Ik heb nu de standaard en geen problemen gehad met inlopen. En met derby heb ik ook geen problemen gehad met inlopen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:46

Ik heb de Rectiligne kalfslederen laarzen met rits, en die zaten vanaf dag een al goed. geen pijn gehad eigenlijk en ze zitten nu nog heerlijk.

Ik heb ook petries. Die zijn veel stugger! En moest ik ook echt lang inlopen.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:12

Ik heb eigenlijk ook niet zo super veel last gehad van mijn leren laarzen toen ik ze net had. Wellicht scheelt het per merk laarzen.
Ik zou nu niets anders meer willen.
Ik rijd wel eens met chaps, maar het liefste heb ik mijn laarzen aan.
Rubberen vind ik helemaal niet fijn zitten.

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:19

Ik ben het helemaal met je eens! Ik rij ook altijd met chaps en heb alleen op wedstrijden mijn (rubber) rijlaarzen aan) Maar door mijn dunne kuit zit dat niet fijn en moet ik altijd drie paar sokken aan om die laars aan beetje aan mn been te houden . En dat rijdt dus nie zo fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:01

Hihi Cody, gewoon een paar weekjes inlopen en dan voorzichtig gaan rijden. Enne, met zo'n paard MOET je nu gewoon ook gaan dressuurmutsen *LOL* Kom op joh, effies doorzetten Haha! (ik heb zelf ook al een dik jaar een nieuw paar Derby's staan die nog steeds niet goed ingelopen zijn, hahahahaha Bloos! Haha! , dus eigenlijk mag ik niks zeggen..... Haha! )

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:01

Ik heb sinds gister ook nieuwe Petrie's en ze doen echt superrrrr pijn in m'n knieholte maarja, die man zei dat ze nog gingen zakken dus daar vertrouw ik dan maar op he.. Is alleen wel ff doorbijten