Auw Auw Piercing nooit meer!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:28

Ik heb hem een aantal weken ook laten zetten en had er helemaal geen last van. Haha! Nu heb ik vorige week het bolletje ingeslikt toen ik aan het eten was, die zat in 1x los. Dus ik kreeg het super benauwd, snel het bolletje van de langere (die er eerst in wordt gezet) en reserve piercing eraf gehaald en snel op die andere gedraait. Nu heb ik een ander nieuw bolletje gekocht, een SUPER mooie vind ik...

Maar dus 1 tip:
ZORG ERVOOR DAT JE BOLLETJE ALTIJD VAST ZIT. 1X IN DE ZOVEEL TIJD EEN KEER AANDRAAIEN ANDERS SLIK JE HEM IN NET ALS IK.

Nou ik hoop dat de pijn bij je snel over is en dat je ervan kan genieten. Tong uitsteken Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:31

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:31

Stoer hoor!!!Ik wil ook,maar ik bij het denken van die naald al gestrekt....
Maarja als ik dan toch ooit de piercingshop binnenstap,dan eerst mijn lang gewilde lippiercing...

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:55

Nou ladyzzz het valt allemaal reuze mee hoor na een weekje kan je gewoon weer praten, eten etc. Je krijgt waarschijnlijk iedere week een kleinere (bij de goede piercingshops wel tenminste) Na een tijdje voel je er niets meer van ! Blijf wel goed spoelen met Listerine hoor anders heb je kans op ontsteking en dat is echt niet fijn

Ik heb die van mij alweer 4 jaar en soms vergeet ik gewoon dat ik er een heb ! Speel er niet te veel mee het is ten eerste niet goed voor je glazuur en ten tweede wordt het gat in je tong steeds groter.

Navel is trouwens een ander verhaal deze duurt veel langer voordat ie genezen is, die van mij is toen zo gaan ontsteken dat die uitgescheurd is en ik kan je zeggen dat was geen pretje ! Na een tijd heb ik deze opnieuw laten zetten omdat een litteken ook niks was en gelukkig zit deze alweer 6 jaar toppie OK dan!

Het ligt verder helemaal aan je eigen verzorging dus niet met je vieze paarden handjes aanzitten Tong uitsteken

Succes ! Greetz

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 09:49

hahaha ik ben al iets sneller in het eten van een sneetje brood!!
gister deed ik daar nog een half uur over en nu doe ik er 23 min. over hahaha kijken hoe we het morgen doen

naja de dikke tong is eigenlijk al bijna weg ( wat me echt mee valt ik had verwacht dat ik daar wel een week mee zou lopen ) en verder tsja het is en blijft een open wond in mond en dat voel je , niet dat het echt pijn doet maar het is gewoon vervelend

nu merk je echt dat je tong echt vaak gebruikt Lachen

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:30

Het leuke is dat je ook even je orientatie van de tong kwijt bent. Tenminste vond ik, ik kon in eerste instantie heel moeilijk mijn eten in mijn mond verplaatsen. Erg raar.