Als je omgeving het niet goedkeurd wat heb je dan aan die mensen?
Ik ken heel wat jongens die paardrijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier in België ken ik ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke ruiters hoor en op de manège waar ik ga lessen zijn er toch ook genoeg mannen en jongens. Mijn man en mijn twee zonen zijn ruiters (al zijn mijn zonen niet meer zo actief) maar mijn echtgenoot doet elk jaar een trektocht van een week of meer. En kijk maar in de jumpingwereld op hoger niveau, ja hoor, vooral mannen en in de cross ook mannen genoeg.
. Zonder dollen, paardrijden is leuk en als je dat altijd al wat heeft geleken, moet je dat zeker gaan proberen. Iedereen vindt altijd wel wat van een ander, als je je daar wat van moet aantrekken, hoef je nooit meer nieuwe kleding te kopen. Maflinger_S schreef:Lekker gaan paardrijden. Als je elke week weer een ander leuk paardrijdend meisje aan je vrienden voorstelt, krijgen ze vanzelf door dat je geen homo bent. Zonder dollen, paardrijden is leuk en als je dat altijd al wat heeft geleken, moet je dat zeker gaan proberen. Iedereen vindt altijd wel wat van een ander, als je je daar wat van moet aantrekken, hoef je nooit meer nieuwe kleding te kopen.
Trouwens, western is stoer, dat is misschien een mooi begin...
Ik weet niet waar TS woont maar anders isie welkom om te komen kijken in Oosterwolde de 26e
(western) 
.
(6euro/uur excl contributie ed) en het is hartstikke gezellig natuurlijk 
) Bedankt allemaal voor het reageren, ben blij dat ik het hier gewoon allemaal kwijt kan!

)
drastle schreef:Haha gast, je typt alsof je uit de kast wil komen. Zet je tv even op de Duitse zender en kijk hoeveel van die profs vrouwen zijn. Ik kan je vertellen dat er geen enkele in de barrage rijdt.